reklama
Login: | kwezalbatx |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 16.11.2008r. |
Ost. logowanie: | 16.03.2012, 14:44 |
Punkty: | 1 340 |
Wiek | 32 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna gra strategiczna typu Tower Defense. Tym razem za zadanie mamy stawiać wieżyczki, aby zniszczyć balony chcące przedostać sie przez nasze terytorium. Inne gry z kultowej serii Bloons znajdują się tutaj: Bloons |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zostań szalonym doktorkiem, kombinuj z przedmiotami tak, by dostać się do wyjścia. Doskonała, zabawana logiczna gierka |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Stwórz portret pamięciowy wybranej osoby lub własny. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Jeśli interesujesz się gotowaniem to ta gra jest dla ciebie. Mamy tutaj prawdziwą szkołę gotowania, a raczej akademię jak wskazuje nazwa gry. Dlatego nie ma co trzeba zakasać rękawy i zacząć przyrządzać, kroić, przyprawiać, piec, smażyć itd.. A w szkole jak to w szkole są i egzaminy dlatego warto sumiennie przyłożyć się do nauki aby były efekty. Po ukończeniu kursu gotowania przystępujemy do egzaminu. Kto wie może i ty zostaniesz Mistrzem Kuchni? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Coś dla osób potrafiących logicznie myśleć... Podłącz do wszystkich domów wodę, prąd i gaz. Pamiętaj, że rurociągi nie mogą się krzyżować! |
Treść komentarza: | łatwe i fajne dam 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Buduj w odpowiedniej kolejności różne rzeczy, aby życie na Grow Cube było jak najlepsze. |
Treść komentarza: | super fajne 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |