reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: lazaruss90

Login: lazaruss90
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 18.09.2009r.
Ost. logowanie: 19.09.2009, 23:10
Punkty: 93
Wiek 27
Status offline
Opis

piątek, 18.09.2009r.

lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Odeprzyj atak mieszkańców lasu i postaraj się jak najdłużej przetrwać.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A;S;D - atak
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Po czyjej stronie staniesz w starciu chomik kontra zombie?
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Z;X - atak
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Graj Mega Manem przeciwko Ice Manowi.
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Kontynuacja bijatyki przedstawionej w troszkę inny sposób.
Sterowanie:
Strzałki - poruszamy się
A - Skok
S - Strzał
D - ciosy w zwarciu
F - wzywanie do walki
Z - specjal (przy pełnej adrenalinie)
X - Specjal (przy pełnej adrenalinie)
Combosy tworzymy przytrzymaniem, powtórzeniem, kombinają klawiszy A, S, D oraz strzałkami.
lazaruss90 zagłosował
Miniaturka gry: Ninja Ninja
(202)
Ocena
(5)
Opis gry: Wciel się w wojownika cienia (ninja) i zrób porządek w uciskanych przez wrogów wioskach.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
2x Strzałka W Lewo/Prawo - bieganie
Spacja - skok
A - atak 1
S - atak 2
D - rzut shurikenem
Q - broń
W - bomba
E - energia
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w morderczej walce.
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wkrocz do zwariowanego świata South Park.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A - atak
S - skok
D - blok
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju i zostań bohaterem wśród wojowników.
Podstawową umiejętnością wymaganą w tej grze jest umiejętność wyprowadzenia odpowiedniej kombinacji ciosów, tak by gracz przeciwny stracił jak najwięcej energii.
Sterowanie odbywa się za pomocą klawiatury. Są dostępne trzy różne kombinacje klawiszy opisane w menu gry.

Gra autorstwa Martiego Wonga. Nigdy nie słyszałeś o Martim Wongu? Jest jednym z chińskich twórców gry Little Fighter 2, która jest bardzo popularna już od ponad dziesięciu lat.
Porównując grę z poprzednim dziełem Martiego, Little Fighterem 2, można stwierdzić, że styl walki jest niemalże taki sam, ale grafika wygląda o wiele lepiej. Jako nowy element, Marti zamieścił w Hero Fighterze system jazdy konnej - głównie dlatego, że inne popularne gry również taki posiadają. Jednak w większości przypadków jadąc konno jesteś po prostu szybszy, a Twoja postać na koniu wygląda fajnie - ale większość ruchów jest wtedy niemożliwa, a więc nie możesz walczyć. W tej grze jest inaczej: możesz używać specjalnych ciosów i walczyć prosto z siodła.
W Hero Fighterze możesz plansze przybliżać i przesuwać pionowo - w efekcie otrzymujesz jeszcze lepszy efekt iluzji trójwymiaru. Dla bardzo silnych postaci dostępne są także superciężkie przedmioty, których można używać w walce 1 przeciwko 100.

Podstawowa Lista Ruchów:


Legend:
→ = W przód
← = Do tyłu
↑ = W górę
↓ = W dół

A = Atak
J = Skok
D = Blok
(G) = Chwyt

Naciśnij A w pobliżu przedmiotu by go podnieść.
Wskocz na konia, by na nim jechać.
Blokować możesz praktycznie przez cały czas, wyjątkiem jest przygotowanie do ataku.
Standardowo by rzucić przedmiotem należy wcisnąć A
Możesz chodzić/skakać gdy trzymasz przeciwnika.
Możesz atakować przeciwników leżących na ziemii.
Możesz biegać/skakać z ciężkimi przedmiotami.

Podstawowe ruchy:
J + D = Blok w powietrzu
→ → D = Blok podczas biegnięcia
→ → D D = turlanie się
+ D pod koniec skoku = Turlanie się
→ → podczas leżenia na ziemi = Turlanie się
Podejście do ogłuszonego przeciwnika = Chwycenie go
(G) + A = Atak podczas trzymania przeciwnika
(G) + → A = Rzucenie trzymanym przeciwnikiem
(G) + J + A = podstkok I rzucenie trzymanym przeciwnikiem
→ → po skoku = Forward flip
← ← po skoku = Backflip

Koń:
J = Zeskok z konia
D = Blok
→ = Ruch w przód
← = Ruch w tył (przytrzymanie ← spowoduje obrót konia)
→ → = Szarża
← ← = Obrót o 180 stopni
→ → J = Skok (jeżeli nie wciśniesz →→ przy lądowaniu, koń się zatrzyma)
← A = Atak w tył
↑ ↓ A = Chwycenie przeciwnika
(G) + A = Atak (podczas trzymania przeciwnika)
(G) + → A = Rzut trzymanym przeciwnikiem
↓ ↑ A = Uderzenie końskimi kopytami (słaby atak, wykonanie tego ataku w trakcie szarży powoduje zatrzymanie konia. Atak przydatny do combosów.)

Uwaga: Możesz wykonywać wszystkie ataki podczas szarży – koń nie musi iśc stępa ani stać w miejscu.


Shawn - Łucznik - zwinny wojownik o dalekim zasięgu.

Lista ruchów:
A = Arrow Shot
→→A = Bow Attack
→→JA = Bow Attack
D→A = Phoenix Shot
D↑A = Arrow Rain (użyj klawiszy ruchu by starować strzałami)
↓→↑A = Spread Shot
J + A = Aerial Shot
J + D→A = Aerial Phoenix Shot

Kón:
D→A = Phoenix Shot (lekko pochylona w strone ziemi strzała energii, tor lotu nie jest w pełni prosty)
D←A = Phoenix Shot (strzela się przez koński zad)
↓→↑A (+→A ...) = Spread Shot
↓←↑A (+←A ...) = Spread Shot (strzela się w tył)



Drew - Bokser - wyspecjalizowany w atakach z bliska oraz ciosach zapaśniczych.
Może używać wielkich przedmiotów (jako broni).
Mocarny specjalista od bijatyk

Lista Ruchów:
A = Uderzenie
D→A = Mach Punch
D→J = Shoulder Charge
→←→A = Grapple Run
(G) + ↑↓←→A = Hurricane Spin
(G) + J = Backbreaker
(G) + D = Whirlwind Swing

Kón:
(G) →→A(+A...) = Whirlwind Swing na koniu

Ciężki przedmiot:
A = Atak ciężkim przedmiotem
→A = Wyrzucenie przedmiotu
D = Whirlwind Swing (korzystając z przedmiotu)



Lucas - Wojownik z mieczem - Wyspecjalizowany w kombosach.
Jego ostrze umożliwia mu atakowanie wielu przeciwników jednym ciosem.
Posiada umiejętność wystrzeliwania energetycznych łuków o średnim zasięgu.
Wszechstronnie uzdolniona, wyważona postać.

Lista Ruchów:
A = Atak mieczem
D→A (+A...) = Air Blade
J+D→A (+A...) = Air Blade w powietrzu
D↑A = Uppercut

Kón:
→→A = Circular Sword attack
→→(→A) = Dźgnięcie
D→A (+A...) = Air Blade
D←A (+A...) = Air Blade (w tył)
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zabij te plugawe stwory i zniszcz ich przywódcę!
Sterowanie:
W;S;A;D lub strzałki - poruszanie się
Spacja - atak
lazaruss90 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wciel się w dzielnego wojownika, który za pomocą miecza i pistoletów rozwala wredne potwory.

Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - skok
Q - miecz
E - pistolety
A - Atak(trzeba przytrzymać)
D - Defensywa(obrona)
Polecamy: