reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: lololo

Login: lololo
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 26.12.2007r.
Ost. logowanie: 13.12.2009, 21:21
Punkty: 276
Wiek
Status offline
Opis Forum dla fanatyków gier ESCAPE http://escape.mojeforum.net/

czwartek, 27.12.2007r.

lololo skomentowała
Treść komentarza: I MISJA
Przesuwacie stolik pod kanał wentylacyjny. Za wami pod łóżkiem po prawej stronie jest jedna paczka miętusów. Po lewej zaś regał, na której znajdziecie śrubokręt, paczkę miętusów i rękawiczki.
Wracacie się. Klikacie na kanał wentylacyjny. Bierzecie śrubokręt i odkręcacie śrubki.
Pod drzwiami macie paczkę miętusów. Po prawej stronie jest kosz. W koszu są kombinerki, a nad koszem czapkę.
Odwracacie się… pod kanałem jest paczka miętusów. Naprzeciwko jest radio. Klikacie na radio. Bierzecie śrubokręt i odkręcacie. W ten sposób otrzymacie baterie.
Znowu odwracacie się. Klikacie na zamek, okręcacie śrubki, kombinerkami przecinacie druciki, bierzecie baterie i klikacie na zamek.
Koniec 1 misji
lololo zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Poznęcaj się nad Madnessem!
lololo skomentowała
Treść komentarza: Bez sensowna gra. Wogóle to można nazwać grą? 1

środa, 26.12.2007r.

lololo skomentowała
Treść komentarza: Przyjemna gierka, ale nie dopracowana. Daję 4
lololo skomentowała
Treść komentarza: Czy możecie konkretnie napisać co trzeba zrobić by zdobyć puzzel?
lololo skomentowała
Treść komentarza: 6) do 1 okienka wkładamy zdjęcie, do 2 okienka wkładamy ziemię. Otrzymujemy śrubokręt. Teraz podchodzimy do blaszki w ścianie i okręcamy śruby. Mamy zagadkę do rozwiązania, nie powinniśmy mieć z nią problemów. Kiedy ją rozwiążemy jedno z okienek się zamknie. Wracamy do kół zębatych i bierzemy naładowaną baterię. I powrotem wracamy do TRANSMATa
7) Baterie wkładamy do dziury (1 okienko) klikamy na guzik i otrzymujemy kule. Zabieramy kule, baterie. Zmieniamy kolor kryształu, idziemy do koła zębatego i ładujemy baterie. Robimy tak żeby otrzymać wszystkie kule (Czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska, fioletowa)
8) Idziemy tam gdzie jest kłódka (ale idziemy do drzwi) i dalej nie wiem co robić ]:->
lololo skomentowała
Treść komentarza: 3 SPOSÓB – Bateria(?):
1) Idziemy w miejsce gdzie są koła zębate. Kładziemy baterie tam gdzie pada światło, bierzemy małe koło zębate. Idziemy do doniczki.
2) Bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa
3) Do pierwszego okienka wkładamy koło zębate, do 2 okienka ziemię. Klikamy na guzik. Otrzymujemy koło zębate i wracamy się w miejsce gdzie są koła zębate.
4) Do otworów wkładamy 2 koła zębate i klikamy na guzik. Otrzymujemy zdjęcie ze śrubokrętem. Idziemy do miejsca z doniczką.
5) Bierzemy ziemię i wracamy do TRANSMATa
lololo skomentowała
Treść komentarza: 3) Klikamy na przyciski tak, by otrzymać roślinkę i muchę. Idziemy do doniczki.
4) Bierzemy ziemię, wkładamy ją do doniczki, następnie roślinkę. Pudełeczko napełniamy wodą i podlewamy roślinkę, napełnij jeszcze raz pudełeczko z wodą (będzie potem potrzebna). Idziemy do klejnota.
5) Klikamy na niego i wracamy do doniczki.
6) Bierzemy muchę na roślinę, czekamy chwilę i bierzemy owoc z roślinki. I wracamy do a’la jednorożca.
7) Dajemy owoc jednorożcowi, w zamian dostajemy kupe jednorożca. Idziemy do sprzętu laboratoryjnego.
8) No naczynia z wodą dodajemy kupe, kładziemy na stoliku. Czekamy kiedy pojemnik zmieni kolor i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
9) Na kłódkę nalewamy kwas klikamy na kanał.
KONIEC
lololo skomentowała
Treść komentarza: 2 SPOSÓB – Kartka:
1) Otwieramy przejście. Ze stolika ze sprzętem laboratoryjnym bierzemy pudełeczko. Podchodzimy do ściany do zabawy genetyką (czerwony, niebieski, żółty)
2) Patrzymy na kartkę, a tam piszę: A 30%, T 30%, G 40%. Na panelu mamy inną kolejność (A,G,T) kolejność ma raczej znaczenie. Procenty oznaczają ile mamy kliknąć na dany przycisk (30% 3 razy, 40% 4 razy, 70% 7 razy). Kiedy już to zrobimy, klikamy na guzik. Wychodzi nam a’la jednorożec. Podchodzimy teraz do SPECIES DATABASE (Czytnik kodów).
2) W zielonym prostokącie wpisujemy kod z kartki GH745-3EK. Pojawia się nam kolejny kod genetyczny, jest to ten sam, co mieliśmy na kartce. Klikamy na strzałeczkę, a tam jest podany kolejny kod dostępu FP521-9EK otrzymujemy kod genetyczny (A 10%, T 30%, G 60%) Jeśli nie macie kodu, spróbujcie jeszcze raz. Pojawia się nam kolejny kod dostępu PS971-3EK wpisujemy go. Dostajemy ostatni kod genetyczny (A 20%, T 70%, G10%). Cofamy się do ‘Ściany genetycznej’.
lololo skomentowała
Treść komentarza: 1 SPOSÓB - Aparat:
1) Otwieramy przejście i idziemy do klejota. Klikamy tyle razy, by otrzymać kolor fioletowy. Idziemy do stolika ze sprzętem laboratoryjnym.
2) Robimy zdjęcie klucza (przeciągamy aparat, w miejsce gdzie znajduje się zarys klucza) Idziemy w miejsce gdzie jest doniczka.
3) Z dużego wora bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa.
4) do 1 otworu wkładamy zdjęcie klucza, do 2 otworu wkładamy ziemię. Klikamy na przycisk. W 2 otworze otrzymujemy klucz, bierzemy go i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
5) Przeciągamy klucz na kłódkę i wchodzimy do kanałów.
KONIEC
Gracze online (1):
Polecamy: