reklama
Login: | maciek0501 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 22.01.2013r. |
Ost. logowanie: | 02.02.2013, 11:16 |
Punkty: | 41 |
Wiek | 19 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | nie moge pśeis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | SpongeBob Kanciastoporty powraca na Wyspę Potworów, gdzie wybrali sie jego przyjaciele, ale wydaje się, ze oni wszyscy zaginęli. Rozejrzyj się po wyspie, zbadaj teren i zrób wszystko, by uratować jego kumpli. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - atak Z - control Rod/Dismount X - interakcja |
Treść komentarza: | super ta gra |
Treść komentarza: | 4. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol. Wracamy na górę, wchodzimy do pierwszych drzwi i idziemy raz w lewo. Na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Usłyszymy charakterystyczny dźwięk. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218). Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film. |
Treść komentarza: | 3. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer. |
Treść komentarza: | 2. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd (trzeci szafka od góry w lewym rzędzie). Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie. |
Treść komentarza: | 1. Klikamy trzeci przycisk od lewej strony na magnetofonie i zabeiramy złoty kluczyk, który wysunął się nam na nitce. Otwieramy nim drzwi i wychodzimy na zewnątrz. Nad drzwiami znajduje się kod (3218). Zapamiętujemy go. Idziemy za róg i bierzemy nóż. Wracamy do pomieszczenia z magnetofonem i dziurawimy szew na środku ściany. Bierzemy kartę i wychodzimy. Wkładamy ją do czytnika, a po zapaleniu się lampki na zielono, klikamy przycisk. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonale dopracowany escape. Twoim zadaniem jest wydostać się z pokoju za pomocą znalezionych przedmiotów. |
Treść komentarza: | super gierka daję 5/5 |