reklama
Login: | marcin98 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 01.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 07.06.2009, 15:22 |
Punkty: | 1 288 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis | :) :D :p :g |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zmierz się z kilkoma przeciwnikami w tym trójwymiarowym wyścigu! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja/Shift - hamulec N - nitro |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Znajdź klucz, aby otworzyć drzwi i wydostać się z pomieszczenia. Gra w klimacie Hoshi Saga. Gry w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Hoshi Saga 1, 2 oraz 3 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciągająca super gra, w której musimy "zjeść" jak najwięcej ciastek w wyznaczonym czasie. Sterowanie za pomocą myszki. Swoje rekordy możecie wpisywać w komentarzach. Wcześniejsza część gry znajdują się tutaj: Drunkit |
Treść komentarza: | super 1820 fajne odgłosy daje 5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strategia turowa typu defense rozgrywająca się w feudalnej Japonii. Rozstaw tak swoich wojowników ninja, by nie pozwolić piratom przejść przez Twoje terytorium. |
Treść komentarza: | daje 5 i do ulu ...........miałem każdego kolesia na 6 levelu.ponad 12 to były te za 1100....miałem 12000 kasy |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Narysuj starannie odpowiedzi na podane równania matematyczne. W grze należy dokładnie i wyraźnie napisać cyfry, tak żeby komputer je "odczytał". |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź jak dobry jesteś w bilarda! Sterowanie za pomocą myszki. |