reklama
Login: | marcinbarca |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.01.2012r. |
Ost. logowanie: | 17.07.2013, 20:04 |
Punkty: | 24 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w realistycznym turnieju tenisa stołowego (ping-ponga)! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź się w ping ponga. Fajna gra sportowa z rysem historycznym. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zajefajna gra sportowa |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zatrzymaj piłkę, która pędzi do bramki za pomocą rakietki. Użyj myszki do sterowania rakietą. Masz tylko cztery piłki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zacznij karierę piłkarską i rozwijaj swoje umiejętności. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przetrwaj walkę z truposzami. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz swój ulubiony klub z ligi angielskiej i poprowadzić go do zwycięstwa, wygrywając wszystkie puchary i mistrzostwa. Kolejna odsłona gry, w której zaopiekujesz się zakupionym klubem piłkarskim. Dbaj o jak najlepszy skład, wyszkolenie zawodników, stadion, na którym trenuje drużyna oraz jej wyniki w tabeli. Możesz również sięgnąć po nieczyste zagrywki takie jak: kupowanie meczów lub faszerowanie zawodników środkami dopingującymi. Sam zdecyduj, którą ścieżkę wybierzesz. Powodzenia! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra związana z Mistrzostwami Świata w RPA. Tym razem jednak nie piłka nożna, a odmiana karciana. Zadanie podobne, czyli pokonać przeciwnika w rozgrywce. Warto korzystać z kart drużyn z tej samej grupy, jest większe prawdopodobieństwo na wygraną. Stawiaj lepsze karty niż przeciwnik i dzięki temu wygraj mecz. Każda karta ma u góry punkty, oznaczające jej wartość. Są to punkty dynamiczne. Wybierając drużynę, dla której grasz, przyczyniasz się do zwiększenia jej punktów (3 za wygraną, 1 za przegraną). Przebieg gry: Jeśli przeciwnik dał wyższą kartę, a Ty masz na stole kartę w tym samym kolorze, możesz ją wystawić, by go przebić. Wtedy punkty z dwóch lub więcej kart sumują się przeciwko kartom wystawionym przez przeciwnika. Wybór karty z indykatorem PAX (jest to wystawienie karty w tym samym kolorze lub wartości, jaką wystawił przeciwnik), wytworzy pojedynek patowy. Wtedy brane są trzy kolejne karty z talii, plus czwarta wyznaczona ze stołu przez gracza, która zdecyduje o wygranej. Wygrana PAX oznacza zebranie punktów aż z ośmiu lub więcej kart! Pojawienie się korony przy karcie oznacza, że jest na tyle mocna, by na stole znalazło się więcej punktów od tych posiadanych przez przeciwnika (jest to ułatwienie, by gracze nie musieli wszystkiego przeliczać). Jeśli wystawisz silniejsze karty niż przeciwnik, piłka po prawej przesunie się o wartość wszystkich zabranych przez Ciebie kart. Jeśli przesuniesz piłkę na sam koniec, strzelisz gola i wygrasz grę. |