reklama
Login: | marcinq |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 01.03.2009r. |
Ost. logowanie: | 20.05.2014, 23:26 |
Punkty: | 841 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zmierz się w partii pokera. Pokonaj swoich przeciwników i zgarnij całą pulę. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Utrzymuj celownik nad obszarem, w który chcesz trafić i rzuć broń tak, aby nie trafiła Twojego przyjaciela przypiętego do koła. Z każdym następnym poziomem tablica rusza się coraz szybciej. Sterowanie: Używaj myszki do strzelania i celowania. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zaparkuj samochód tak; aby go nie rozbić. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Echa hipnotyzujących bitewnych pieśni plemienia Pataponów nie opuściły nas przez cały rok. Trudno się dziwić, skoro przyszło je wybijać przez wiele godzin – kto ukończył pierwszą część przygód tych dzielnych stworów, ten nigdy się już nie uwolni od pon, pon, pata, pon ani nawet od pon, chaka, pon, chaka. Don, do don, do don też łatwo zanucić pod nosem. Argh, DOBRA, na rzeczy jest najbardziej wprowadzająca w trans gra, jaką wydał świat, więc uważajmy. Pon. Patapony (pata, pata) doczekały się w końcu sequela. Jego wydanie było dość oczywiste, bo zasugerowane w zakończeniu pierwszej części. I co, warto? Chaka, chaka! Aby odzyskać skradzione domy musisz uczynić swoich wrogów posłusznymi Twoim bębnom. Naciskaj strzałki zgodnie z rytmem bębnów, aby kierować swoimi oddziałami. Wystukaj rozkaz, poczekaj, aż go powtórzą i wystukaj go ponownie, aby nie zakłócać rytmu. Ukończ poziomy, aby odblokować edytor do projektowania spersonalizowanych tapet Patapon! Sterowanie: Strzałka w lewo - Pata Strzałka w prawo - Pon Wcześniejsza częsć gry znajduje się tutaj: Patapon |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Pokonaj trialową trasę w jak najkrótszym czasie! Sterowanie za pomocą strzałek. R - restart |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Pomóż Stitch wyłapać niebezpieczne stworki, powstałe z różnych eksperymentów. Sterowanie: Strzałki - kierowanie pojazdem Spacja - łapanie stworków |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Dopasuj przedmioty do poruszających się wzorów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż Shrekowi doprowadzić kuleczkę do piłki. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ustaw wieżyczki obronne tak, by wróg nie przedostał się przez Twoje terytorium. Zasady rozgrywki są bardzo proste. U góry okna wybieramy posągi na jakie nas aktualnie stać i ustawiamy je wokół ścieżki. Po kliknięciu next, przeżywamy najazd wrogów, z którymi nasi defensorzy musza sobie poradzić. W przeciwnym razie tracimy siły witalne (life). Gra kończy się w chwili kiedy te spadną do zera. Kupione statuy można ulepszać klikając najpierw na nie, a później na przycisk upgrade. Warto zwrócić uwagę na typ ataku obrońców, gdyż oprócz lądowej ofensywy, doświadczać też będziemy inwazji z powietrza. Rodzaj natarcia można śledzić z wyprzedzeniem zerkając na dolny panel. Opcja grid pod postacią ikonki z kwadratem, włącza/wyłącza siatkę. |