reklama
Login: | marsakra |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 23.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 29.10.2010, 18:43 |
Punkty: | 2 538 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis | Quot homines, tot sententiae. |
Opis gry: | Bardzo ciekawa gra zręcznościowa, w której musimy blokować zielone pociski, zaś unikać czerwonych. Sterowanie za pomocą myszki. |
Opis gry: | Mając ograniczoną ilość strzałów zepchnij inne buźki z planszy, lecz uważaj, aby samemu nie wypaść. Sterowanie za pomocą myszki. Aby strzelić wybierz kierunek, następnie przytrzymaj lewy przycisk myszy. Im dłużej przytrzymasz, tym mocniejszy będzie strzał. Powodzenia! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Spraw żeby na planszy został tylko jeden futrzak. Zawsze możesz skorzystać z podpowiedzi. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zgaś bomby, zanim zdążą wybuchnąć. Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Opis gry: | Zgaś bomby, zanim zdążą wybuchnąć. Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | Fajna gra, sredni poziom trudnosci, lecz wg mnie moglaby byc troche dluzsza. Czekam na druga czesc, a ta oceniam na 4. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Znajdź wszystkie owady, które ukryły się w pokoju! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu point&click. Belial, syn Lucyfera próbuje przejąć władzę nad piekłem.Wyczerpany po walce o tron z szatanem trafia na Ziemię, gdzie musi odnaleźć swoje rogi, ogon i skrzydła, aby dokonać zemsty. W tym celu klikaj na różne przedmioty w celu zrobienia różnych akcji i reakcji. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga część rewelacyjnej gry, w której musisz zająć bazę przeciwnika i obronić swoją. Wszystko to się dzieje podczas wędrówki przez epoki. O ile w jedynce można było zarzucić małą ilość epok i dość niewygórowany poziom, o tyle w dwójce epok jest więcej a poziom trudności się zwiększył. |
Treść komentarza: | ta gra juz dawno byla, dodana przez mnie nawet... niewiem tylko dlaczego tytul mojej zostal zmieniony przez moderatora, nie wnikam... a za gre 4 |