reklama
Login: | marta31 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 14.05.2010r. |
Ost. logowanie: | 08.04.2012, 19:18 |
Punkty: | 289 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W tej fantastycznej grze o gotowaniu i przygotowywaniu przystawek będziesz mogła przygotować pyszne bułeczki. Podążając za wszystkimi wskazówkami tnij i dodawaj potrzebne składniki tak, by Twoje danie smakowało wszystkim. |
Treść komentarza: | 6.[lewo] dajemy do wody rybei klikamy na flaminga. 7. [lewo] nosorozec ktory stoi dajemy rog, i gdy tamten biegnie , klikamy na tego z "nowym robiem " i tamten wpycha do do wody. 8.[lewo,lewo] dajemy sloniowi pilke i ona trafia do kosza(nie zawsze ) 9.[lewo,lewo] zawieszamy banana na line,i gdy banan bedzie wystarczajaco blisko klikamy na malpe. I( TYLE, Bo wiadomość do "barho"| , - to wcale nie klika sie na noge ; / i brama sie otwiera |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jill właśnie przygotowuje się na długo oczekiwany dzień swojego ślubu, kiedy staje się tragedia: wehikuł czasu spada na ziemię i rozsypuje się w drobny mak. Kiedy Jill i jej przyjaciele i krewni rzucają się pozbierać rozsypane części, zostają wszyscy wysłani w podróż w czasie! Teraz, aby mieć pewność, że jej wesele przebiegnie gładko, Jill musi sama odwiedzić odległe epoki i zaspokoić zachcianki ich mieszkańców przy pomocy swoich magicznych zdolności cukiernika, aby zapewnić powrót swój i wszystkich gości przed rozpoczęciem ceremonii! Wcześniejsze części gry znajdują się tutaj: Cake Mania 1 oraz 2 |
Treść komentarza: | max.[ 5 ęd 5 gwiazdek ęd ul ] |
Treść komentarza: | 1.ze stawu z flamingami bierzemy rog 2.[idziemy w lewo] od nosorozcow bierzemy rybe z wody 3. [klikamy trzy razy w lewo] bierzemy skakanke i pilke. 4.{lewo } bierzemy od dziewczynki przy klatce malpy banana. 5.[lewo] facetowi dejemy skakanke i klikamy na nieo by skakanka na krokodyla zostala zarzucona mu na leb. (mozna poprostu cly czas klikac az do skudku jak ktos nie ma cela i refleksu ; P ) |
Treść komentarza: | /fajna ; D max [ 5 ęd 5 * ] |
Treść komentarza: | żelowa ; / |
Treść komentarza: | 11.wracamy do poczatku gry i odsuwamy worek na zieimi, tam jest latka zielona, odrywamy ja za pomoca ostrsza. klikamy "+ "i dajemy na patyk latke, po czym " +" i na "patyk z latka" zapalniczke.12.otwieramy drzwi klikajac na reke pomaranczowego ludka. 13.jestesmy w srodku,bierzemy line,magnes na podlodze,14.odsuwamy waze, jest jeziorko.15.klikamy " +" i dajemy magnes na line16.klikamy "lina z magnesem" za jeziorko i wylawiamy klucz,otwieramy nim skrzynie i Koniec mysle ze pomoglam |
Treść komentarza: | 1. W kieszeni dziadka jest krakers, klikamy. 2 . w skrzyni sa zapalki. ęd klikamy . 3 klikamy na jeden z workow w lodzi i tam jest zapalniczka. 4.udziemy w lewo, zabiaramy ludzikowi (pomaranczowy po prawo) czarny znaczek z glowy. 5.obok papugi, na gorze jest znaczek w ksztaucie kola. 6.z patyka zabieramy ostrze. 7.zabieramy jedna z belek na dole po lewo ekranu. 8.wyzej na kamieniach jest kolejny znaczek . 9.te znaczki jakie mamy umieszczamy w odpowiednich miejscach w drzwiach.10krakersa dajemy papudze,a ona nam ostatni, brakujacy znaczek ^^ .... |
Treść komentarza: | wiem jak otworzyc brame zaraz wam napisze |