reklama
Login: | mateudko1 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 31.10.2008r. |
Ost. logowanie: | 21.04.2012, 01:47 |
Punkty: | 1 292 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jako pies przewodnik musisz doprowadzić niewidomego przyjaciela do wyznaczonego celu. Uważaj na przechodniów i przeszkody. Zwracaj uwagę na mapkę w prawym dolnym rogu. |
Treść komentarza: | czasami nie ma nic napisane dlatego daje 4/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Milionerzy wracają w wielkim stylu po dwumiesięcznej przerwie! Wykaż się swoją wiedzą. Gra na podstawie programu (teleturnieju) milionerzy. Uwaga Jeżeli nie pokazują Ci się pytania, kliknij "Rezygnuję", a następnie "Zagraj jeszcze raz" i pytania się pojawią. |
Treść komentarza: | Jak Przejść 24 level daje 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz w jaki sposób Crazy Jay ma zginąć. Uwaga! Gra zawiera sceny brutalne! |
Treść komentarza: | morze być daje 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Łap szybko swoim bąbelkiem inne ale uważaj na większe od siebie! |
Treść komentarza: | ciekawa gra daje 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz piłkę taką samą, jaka jest na rysunku pudełka. W trakcie gry dopasuj dobrze kolor i wielkość, a piłka wpadnie do pudełka. Sterowanie za pomocą myszki. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Factory Balls |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Czy jesteś gotowy na ekscytujące zadanie pełne przygód i odkryć? Ruszaj w podróż po starożytnej Grecji, Babilonie, Kartaginie, Egipcie i Rzymie w poszukiwaniu największej tajemnicy wszechczasów – zaginionej Atlantydy. W tej klasycznej grze w poszukiwanie brakujących elementów, będziesz musiał odnaleźć elementy dawnych artefaktów, które pomogą ci odszukać drogę do celu. Wspaniały scenariusz i ekstremalnie wciągająca zabawa, 76 wystrzałowych poziomów i ekscytujące dodatki zapewnią rozrywkę na wiele dni! Rozgrywka polega na zamianie sąsiednich bloczków dzięki czemu układamy tzw. linię składającą się z conajmniej 3 elementów. Przechodząc kolejne mniejsze etapy uzupełniamy brakujące części układanki. |