reklama
| Login: | michal11 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 30.03.2007r. |
| Ost. logowanie: | 18.07.2011, 12:23 |
| Punkty: | 250 |
| Wiek | 38 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | NAD ZIEMIĄ 1Łopatka 2Konewka 3Woda 4Cukier 5Kawałek ziemi 6Drzewa 7Bateria |
| Treść komentarza: | A to moja mapka dla motoru najpierw jechać wolno a potem gaz. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pokonaj wszystkich rywali, zdobywaj nowe zaklęcia. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Submachine 5 kolejna część gry spod polskiej ręki mistrza, a mianowicie Mateusza Skutnika. Jest to tak jak poprzednio Point’n’Click więc naszym zadaniem jest zbieranie rożnych przedmiotów do naszego zasobnika i wykorzystywanie ich do zdobywania innych lub uruchomienia czegoś. Ten escape dla ambitnych zawiera również wiele kodów i zagadek do odgadnięcia. Pozostałe części gry znajdują się tutaj: Submachines |
| Treść komentarza: | więc jak masz już 2 czipy to musisz je układać w różnych konfiguracjach ten 2 najpierw a ten 1 w ten otwór po prawo (są podpisane ) i tam są takie jakby schrony wchodzisz i ustawiasz wstazówke na prawą strone w każdym (są 3) potem przycisk na scianie naciskasz i idziesz do końca w lewo i tam ściana z cegieł jest rozwalona jest tam chyba coś jeszcze nie tylko kryształ jutro pogram to powiem co i jak a co do zapalenia światła to są 2 piwnice w pierwszej już pisałem jak zapalić w 2 sam nie wiem ![]() |
| Treść komentarza: | za dużpo kombinowania ale mam już 1 kryształ myśle nad 2 ![]() |
| Treść komentarza: | wkładamy tą katre po prawej stronie tam schodzimy w dół i po lewo w jednym pokoju mamy 2 karte schodzimy na sam dół i po lewo do pokoju tam za płytka po lewo trzeba odkręcić śruby i mamy kulke po prawo jest coś do zakręcenia ale mniejsza o to idziemy do tego fajnego użądzonka i wkładamy tam 2 karte i przenosi nas do fajnego pokoiku ![]() |
| Treść komentarza: | więc jak mamy już ta karte to schodzimy niżej i idziemy do tego dziwnego rozdzielacza co da się tam przycisk nacisnąć wkładamy ją od góry i naciskamy przycisk |
| Treść komentarza: | wchodzimy na góre obok pokoju co braliśmy klucz francuzki tam są skrzynki jedna zamknięta otwieramy ją kluczemi bieżemy zawartość |
| Treść komentarza: | bierzcie notes na początku, włazy otwieramy klikając po lewo i prawo dochodzimy do kompa tam go włanczamy klikamy na te zielone kartki i m notesie notują nam sie liczby idziemy do portala takie dziwne coś gdzie są same zera wpisujemy tam jeden z kodów tak żeby przeniosło nas do miajsca oświetlonego lampami i klikając w lewo wchodzimy do jaskini tam na podłodze coś leży podnosimy i dalej idziemy na ścianie coś ala skrzynka klikamy i zsuwa nam się dekiel na dole coś rozwalonego otwieramy to klikając na małe zaczepy łapiemy to co sie uwolni(wtyczke) i wkładamy w tą skrzyneczke co ją wcześniej otworzyliśmy schodzimy na dół do końca w prawo do góry i do końca w lewo tam w pokoju pod krzesłem jest klucz zabieramy go i idziemy na sam dół tam odktęcamy śróby od skrzynki i wyciągamy klucz dalej kombinuje ![]() |