reklama
Login: | moglai |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 09.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 06.02.2012, 19:15 |
Punkty: | 581 |
Wiek | 41 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Słodka gierka typu point'n'click. Wiewiórka podbiera chrupki Bobaskowi, pomóż mu je odzyskać rozwiązując trudne zagadki. Kolejna część gry znajdują się tutaj: Bamba Snack Quest 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Nareszczie nadeszły kolejne przygody uroczego malca. Słodka gierka typu point'n'click. Znów nasz kochany Bobasek został okradziony z chrupkek, pomóż mu je odzyskać rozwiązując trudne zagadki. Uwaga, gra ze względu na swoją złożoność długo ładuje się. Wczęsniejsza część gry znajdują się tutaj: Bamba Snack Quest |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Mistrzowskie wręcz połączenie przygodówki z RPG oraz grą logiczną. Krainę Farmland, w której zamieszkujesz opanowało zło i siły Ciemności, tylko ty możesz się im przeciwstawić. Ojciec wysyła Cię z nadzieją, że sprostasz jego oczekiwaniom i przywrócisz ład i porządek. Przed Twoimi oczami zostaje ukazana mapa, po której będziesz się poruszał wskazując kursorem do jakiej miejscowości chcesz się udać. Jeśli spotkasz na swojej drodze jakiegoś wroga masz do wyboru: Fight - walczysz lub Flee - dajesz drapaka z pola walki: Wybierasz 3 z 4 mocy (przeciagając je myszką na puste kartki i stajesz do walki): Healing - moc uleczania Fireball - atak ognistą kulą Icebolt - atak lodowym piorunem Lightning - atak błyskawicą świetlną Warto sie zastanowić nad wyborem, np. wilk jest mało odporny na ogień. Walka - ma przebieg gry logicznej - przestawaj elementy tak, by minimum 3 jednakowe znalazły się w jednej linii obok siebie (czym więcej tym silniejszy atak lub obrona). W celu obrony można przestawiać moce wroga. Jeśli pokonasz przeciwnika, zostajesz za to wynagrodzony złotem - przez mieszkańców wioski, których od potwora uratowałeś. Złoto - można za nie np: Rest - odpoczynek - warto wydać kasę i odpocząć przed następną walką Wyrusz na przeciw przygodzie Twojego zycia! |
Treść komentarza: | fajna tylko jak sie skonczy gre to nie ma dalej zadnego innego poziomu a czas leci...? |
Treść komentarza: | moze i fajna,szkoda tylko ze polowy nie widac |
Treść komentarza: | jeden pokoj zrobilam ale 2 nie moge bo swiecy nie moge znalezc do robota a juz kiedys w to gralam...zniknela czy cus |
Treść komentarza: | ale łatwa gierka... |
Treść komentarza: | (do wczesniejszego opisu zabraklo slowa do jaszczurkioki jeszczeJE) c.d:: -wcisnij na Noreina i "mug' daj pod symbol po prawej stronie drzwi : zrob mug-figure, -noreina: wcisnij jaszczurke w ta dziure w drzwiach: wez zlota figurke i wloz ja w drzwi pod symbolami jest miejsce.drzwi sie otworza -wejdz do srodka wcisnij na Ungo i na pierscien(crown) na schodach. -nastepnie ten pierscien na Aisil. -po lewej stronie na scianie cos sie blyszczy co jakis czas to jest klucz,wez go-wyjdz na zewnatrz(noreina) otworzy 'purse': wez drugi pierscien(crown). -wloz pierscien na aisil. -nacisnij na 'plate' po prawej stronie krysztalu aisil (na spodzie) przeczytaj. -obroc gorny pierscien na 'power symbol' a dolny na 'fire symbol' -kliknij na Noreina: umiesc flet w dziurze na gorze po prawej stronie i zagraj 4 łezki.i finito... |
Treść komentarza: | instrukcja jest chyba dosc klarowna -podnies łopate. -kliknij Ungo: kliknij na dziure w drzewie za Ungo, pojawi sie ptak. -szybko kliknij na Noreina, pozniej na ptaka: ona napisze nowa melodie. -kliknij na Ungo: kliknij na wieksza dziure na drzewie po lewej: pojawi sie ptak. -nacisnij na noreina: zagraj nowa piosenke, ptak odleci. -klinij na Ungo: wcisnij na mala dziuple w dzrewie po lewej: wez żuka. -daj żuka jaszczurce. -szybko! kliknij naNoreina i szybko na jaszczurke poki jeszcze a Noreina zapisze nowa melodie-zagraj ja-wcisnisz na Ungo i podnies jaszczurke. -wcisnj na Ungo i na wieksza dziure w drzewie: wez butelke. -nastepnie łopata bierzemy przed drzwi na ground: nastepnie butelke z drzewa na to kupe, zrob 'mug' |