reklama
| Login: | mors |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 02.12.2007r. |
| Ost. logowanie: | 28.01.2019, 14:02 |
| Punkty: | 7 142 |
| Wiek | 31 |
| Status | offline |
| Opis | Brak ;-) |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Sterujemy robotem i musimy wydostać się z długiego, wąskiego korytarza. Po drodze natkniemy się na wiele ciekawych zagadek. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Mroczna platformówka, w której przemierzasz ciemne, podziemne labirynty w poszukiwaniu wyjścia... Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - sonar |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wkrocz do magicznego świata RPG. Pokonuj wrogów, zbieraj różne przedmioty i wypełniaj zadania. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Dotrzyj ludzikiem do flagi. Proste? Przekonajcie sie sami! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - klawisz akcji |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Kolejna wersja gry Mario. Chyba nie trzeba przedstawiać zasad, bo wszystkim są już znane. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - strzał |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Twój samochód zepsuł się w okolicy opuszczonego szpitala, dostań się do niego i uratuj... Sterowanie za pomocą myszki. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Sprawdź jaki trudny jest los alkoholika, który w dodatku po spożyciu ma bardzo duże problemy z poruszaniem, a mimo to zawsze stara się pokonać wszystkie przeszkody, aby móc dotrzeć do znajdujących się w różnych miejscach flaszek z wysokoprocentowym trunkiem. Jako on postaraj się nie zabić na żadnej z licznych przeszkód, pamiętając że flaszki są Twoim głównym, ale nie jedynym celem, bowiem jesteś pracownikiem pewniej firmy i musisz do niej dotrzeć na czas. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - skok Enter - restart |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Spraw, by wszystkie zwierzaczki bezpiecznie dopłynęły łódką do brzegu. Sterowanie za pomocą myszki. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Jak długo wytrzymasz dźwięki wuwuzeli? Nie zapomnij załączyć na maksa głośników! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Kontynuacja przerażających przygód Henrego Christiana. Pomóż mu rozwiązać zagadkę domu, w którym sie znajduje i się z niego wydostać, |