reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: naro

Login: naro
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 12.01.2010r.
Ost. logowanie: 26.05.2013, 16:33
Punkty: 3 174
Wiek 26
Status offline
Opis Największy Fan Naruto!

czwartek, 05.08.2010r.

naro skomentował
Treść komentarza: Dobre 4/5 bo utknolem
naro zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Wiecie jaki jest najlepszy sposób na pokonanie przeszkody? W Fault Line jest nim jej usunięcie, po prostu wywalenie z planszy. Problem w tym, że gra nie staje się przez to prostsza.

Fault Line to kolejna gra od lubianego studia Nitrome, która tym razem jest platformówką z łamigłówkowym zacięciem. Zasady są proste: na planszy umieszczone są specjalne punkty, które po połączeniu ich pociągnięciem myszki "składają" powierzchnię znajdującą się pomiędzy nimi niczym kartkę papieru. Była ściana? Siup złożone i już jej nie ma. Przepaść za długa aby ją przeskoczyć? Proste.

Problem w tym, że dokoła pełno jest morderczych laserów, pił, min i innych okropieństw. Na dodatek w pewnym momencie punktów "zagięcia" robi się na tyle dużo, że trzeba dojść do poprawnej kolejności złożenia. A i jeszcze czasami w grę wchodzi refleks.


naro skomentował
Treść komentarza: DNO 0/5
naro skomentował
Treść komentarza: Nie Działa czy jakaś gra jest normalna w kturej nie trzeba czekać kilka godzin
naro zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Jeśli ogarnia Cię często w pracy, w szkole, w domu złość, niemoc, frustracja, to jest to gra dla Ciebie! Zasiądź za kierownicą bolidu z napędem 4x4 i zrób sieczkę na mieście jakiej nie widział nikt!
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - zmiana kierunku jazdy
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
naro skomentował
Treść komentarza: Dno bezprzerwy mnie rozwala 2/5
naro skomentował
Treść komentarza: a za Gre 5/5
naro skomentował
Treść komentarza: trzeba nie miec humoru zeby nie lubić takiej Gry ; )
naro zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
naro skomentował
Treść komentarza: Hmm fajne 4/5 bo Ang nie jest zabardzo taki garbaty
Polecamy: