reklama
Login: | naro |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.01.2010r. |
Ost. logowanie: | 26.05.2013, 16:33 |
Punkty: | 3 174 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis | Największy Fan Naruto! |
Treść komentarza: | Dobre 4/5 bo utknolem |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Wiecie jaki jest najlepszy sposób na pokonanie przeszkody? W Fault Line jest nim jej usunięcie, po prostu wywalenie z planszy. Problem w tym, że gra nie staje się przez to prostsza. Fault Line to kolejna gra od lubianego studia Nitrome, która tym razem jest platformówką z łamigłówkowym zacięciem. Zasady są proste: na planszy umieszczone są specjalne punkty, które po połączeniu ich pociągnięciem myszki "składają" powierzchnię znajdującą się pomiędzy nimi niczym kartkę papieru. Była ściana? Siup złożone i już jej nie ma. Przepaść za długa aby ją przeskoczyć? Proste. Problem w tym, że dokoła pełno jest morderczych laserów, pił, min i innych okropieństw. Na dodatek w pewnym momencie punktów "zagięcia" robi się na tyle dużo, że trzeba dojść do poprawnej kolejności złożenia. A i jeszcze czasami w grę wchodzi refleks. |
Treść komentarza: | DNO 0/5 |
Treść komentarza: | Nie Działa czy jakaś gra jest normalna w kturej nie trzeba czekać kilka godzin |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Jeśli ogarnia Cię często w pracy, w szkole, w domu złość, niemoc, frustracja, to jest to gra dla Ciebie! Zasiądź za kierownicą bolidu z napędem 4x4 i zrób sieczkę na mieście jakiej nie widział nikt! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - zmiana kierunku jazdy Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | Dno bezprzerwy mnie rozwala 2/5 |
Treść komentarza: | a za Gre 5/5 |
Treść komentarza: | trzeba nie miec humoru zeby nie lubić takiej Gry ; ) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Treść komentarza: | Hmm fajne 4/5 bo Ang nie jest zabardzo taki garbaty |