reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: narutoboss

Login: narutoboss
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 24.11.2007r.
Ost. logowanie: 11.01.2008, 21:38
Punkty: 117
Wiek 35
Status offline
Opis

poniedziałek, 26.11.2007r.

narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Nie daj się złapać Rugbistom!
Sterowanie za pomoca myszki
LPM - przyspieszenie

sobota, 24.11.2007r.

narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Jako pies przewodnik musisz doprowadzić niewidomego przyjaciela do wyznaczonego celu. Uważaj na przechodniów i przeszkody. Zwracaj uwagę na mapkę w prawym dolnym rogu.
narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Gra w stylu słynnego gold minera.
narutoboss zagłosował
Miniaturka gry: Zagadka Zagadka
(1291)
Ocena
(5)
Opis gry: Wszystkie osoby muszą przedostać sie na drugą stronę rzeki, jednak tratwa może unieść tylko 2 osoby na raz....

- ojciec nie może zostać z żadną z córek podczas gdy nie ma matki

- matka nie może zostać z żadnym z synów podczas gdy nie ma ojca

- złodziej (w więziennym ubraniu) nie może zostać z nikim pod nieobecność policjanta

- jedynie ojciec, matka i policjant potrafią sterować tratwa.

Dasz rade ? :)
narutoboss zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Pomóż Billy'emu zebrać wszystkie sztabki złota oraz wydostać się ze statku pełnego obcych. Gra należy do gatunku zręcznościowo-logicznych.
narutoboss zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: HICIOR! Druga cześć z serri BMX Ramp. Śmigaj BMXem po rampie, wyskakuj jak najwyżej, wal triki!
narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Hicior! Ekstremalna ucieczka przed rozwścieczonym bykiem. Grafika na wysokim poziomie i super grywalność!
narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Walki żelowych stworków na klawiaturze (dużo różnych power"upów).
narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo fajna gra, w której musimy kupować i sprzedawać budynki tak, by w końcu zostać najlepszym agentem nieruchomości i kupić ratusz (a ceny cały czas ulegają zmianom).
narutoboss zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką.
Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :)
Polecamy: