reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: noiser13

Login: noiser13
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 09.07.2009r.
Ost. logowanie: 07.01.2011, 13:07
Punkty: 115
Wiek 30
Status offline
Opis

sobota, 13.11.2010r.

noiser13 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wcielamy się w snajpera i wykonujemy zlecone nam przez szefa zadania. W tym celu zapoznaj się ze szczegółowym planem działania i przy pomocy swojej ulubionej zabawki - karabinku snajperskiego - zrealizuj je, zabijając tylko wskazaną osobę.
W celu rozpoczęcia gry kliknij na Start Missions.
noiser13 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
noiser13 skomentował
Treść komentarza: 28547 pkt 5/5
noiser13 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Ktoś majstrował przy niesamowitych wynalazkach Papcia Roba i teraz wszystkie są w częściach!
Przeciągnij części wynalazków na właściwe miejsca na konturze, zanim upłynie czas!
noiser13 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Pomóż królowi Arturowi podbić inne kraje i regiony, by zbudować jak największe państwo.
Sterowanie za pomocą myszki.
noiser13 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zajmij się hodowlą i żuków. Kupuj, wymieniaj, bierz udział w wystawach, wyścigach...
noiser13 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Poprowadź własne gospodarstwo rolne.
Sterowanie za pomocą myszki
noiser13 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Weź udział w rewolwerowych pojedynkach.
Sterowanie za pomocą myszki.
noiser13 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wcielamy się w szybkiego i zwinnego ninja, którym musi pokonać trasę w jak najkrótszym czasie.

Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
X lub B - specjalne umiejętności
noiser13 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Ograj Amy, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
Gracze online (1):
Polecamy: