reklama
Login: | nuklem |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 22.08.2008r. |
Ost. logowanie: | 20.10.2010, 19:43 |
Punkty: | 712 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Długo oczekiwana kontynuacja znakomitej gry strategicznej. Przed Tobą wielkie bitwy o kolejne terytoria! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Najnowsza strzelanka w stylu Madness. Odpicuj swojego zawodnika, kupuj coraz lepszą broń i pokonaj kolejne fale przeciwników. Sterowanie: WSAD - poruszanie się Myszka - celowanie LPM - strzał, uderzenie, podnoszenie broni |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Buduj fortyfikacje, ustawiaj jednostki i broń terenu przed wrogimi wojskami. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! W tej klasycznej grze NES może wystąpić Super Mario Bros w zupełnie nowy sposób! Wybierz jednego z sześciu różnych bohaterów 8-bitowych gier wideo. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z - skok X - atak S - super atak |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Unikaj kursorem pojawiających się elementów. Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kolejna gra dla miłośników RPG. Wcielasz się w postać niezwyciężonego rycerza i bronisz swojego terytorium przed atakami orków. Niezliczone ilości udoskonaleń pozawalają Ci wybrać specyfikę Twoich żołnierzy i przede wszystkim Twojego bohatera. Sterowanie: Poruszanie - WASD, Atak - myszka, Naprawa barykad - F, Zmiana broni - QE, Przegrupowanie oddziałów - G, Pauza - spacja |
Treść komentarza: | żal tylko 22969 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klasyczna gra w statki na kartce papieru. |
Treść komentarza: | 1| 0|1010 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż potężnemu Zeusowi i wyremontuj olimpijskie obiekty. Użyj starożytnych amfor i poukładaj je zgodnie z oznaczona kolejnością w celu wyeliminowania ich z planszy. Zarobione pieniądze inwestuj w magiczne przedmioty, które pomogą Ci w dalszej rozgrywce. W grze zamieszczony jest edytor levelów pozwalający na tworzenie własnych poziomów co jeszcze bardziej uatrakcyjnia rozgrywkę. Sterowanie za pomocą myszki. |