reklama
Login: | okigorgon |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 18.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 29.04.2008, 17:44 |
Punkty: | 377 |
Wiek | 32 |
Status | offline |
Opis | You fuck with me? You fuck with the best! >Tony Montana |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna część świetnego angielskojęzycznego quizu, chyba nie do przejścia :) |
Treść komentarza: | tam gdzie skończył poprzednik (czyli od 45 pytania): wpisujesz EIEIO z liter w odpowiedziach; Around...; Universal...; USB Ports; [wciskasz co mówi]]; [pytanie omijam]; [znajdź "CAMEL" w pytaniu]; [pocieraj lampę]; nad "G"; [wyciągnij szczura z boku ekranu]; Pokemonpomiędzy nogami]; four. I to by było na tyle. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Tym razem role zostały odwrócone i za zadanie mamy złapać Pacmana. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się 1' 2' 3' 4' - zmiana postaci (duszka) Duszki są ponumerowane. |
Treść komentarza: | Cd.: Zabierz śrubokręt, kliknij na panel, wybieraj liczby, których suma da liczbę na górze, odejdź i kliknij na panel. Idź w lewo 2razy, przekręć obraz, śrubokrętem usuń kratę i wejdź do środka. Weź ciężarki, i idź w lewo do końca. Powieś ciężarki na sznurku. Weź obraz i połóż go w pokoju za kratą. Teraz szachy (obraz na podświetlony fragment). Kiedy to się skończy idź w lewo, wejdź drugimi drzwiami na prawo, otwórz drzwi i weź strój. Wejdź to tunelu. cdn. |
Treść komentarza: | Ciąg dalszy idziemy w lewo, bierzemy z szafki dyskietkę i wkładamy ją do stacji dyskietek w maszynie, wybieramy dwa z trzech pokrętł (o ile pamiętam czerwony i niebieski) tak, że powinny stać się szare klikamy na panel, czekamy chwilę a potem wchodzimy do teleportera. |
Treść komentarza: | Weź z szuflady w maszynie ostatnie pokrętło. Załóż je a następnie wroć tam gdzie wziąłeś kartkę i idź w prawo, na górę, w prawo, znowu w prawo i jesteś przy transporterze. cdn. |
Treść komentarza: | Ciąg dalszy: Widziasz rury, w nich będziesz umieszczał pokrętła. Idź w lewo, zapal lampę i weź niebieskie pokrętło, idź w prawo a potem windą na górę, potem prawo i wyjmij kolejne pokrętło z szuflady. Po włożeniu wroć tutaj i idź w dół, w prawo, kliknij na maszynę, a potem idź na górę i wyjmij z szuflady pióro. Idź w prawo, weź kartkę papieru i wroć do zapalonej lampy. Połóż kartkę na stole i napisz zamówienie wróć do maszyny włoż kartkę papieru i czekaj chwilę... |
Treść komentarza: | Ciąg dlaszy: Odsuwamy wycieraczkę, idziemy do pokoju obok, z radia wyjmujemy baterie, odsłaniamy okno, baterie wkładamy do latarki, wyjmujemy z mebla śrubokręt i wyjmujemy nim żarówkę ze świateł motocykla, wkładamy ją do latarki i bierzemy ją, odsuwamy wykładzinę, wciskamy przyciski w nast. kolejności: PG, LD, PD (D-dół, L-lewo, P-prawo), klikamy wąż a potem dziurę, schodzimy w dół, zapalamy latarkę i idzemy w lewo, bierzemy klucz i wracamy do drzwi. |
Treść komentarza: | śruby skierowane w innym kierunku (w środku po prawej na dole), najmniejszą figurę ( - ), liczby które nie mają swojego odpowiednika wspak ( 1101 ). Wracamy do poprzedniego pokoju, odstawiamy wszytko tak jak było i wyjmujemy z kluczyk z z wiszącego na ścianie pudełka. Wracamy do drzwi. Otwieramy kluczem drzwi. cdn. |
Treść komentarza: | ... nie pasujący puzzel (lewy dolny), figurę gdzie po prawej na górze kolory (znowu) to niebieski i czerwony,, wiatrak skierowany w inną stronę (prawy górny), gwazdę pod skosem (lewa), wyrażenie nie dające wyniku 10, najwyższą potęgę liczby 2, głowę pacmana , ... |