reklama
Login: | olo112 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 18.01.2011r. |
Ost. logowanie: | 30.01.2011, 13:30 |
Punkty: | 115 |
Wiek | 24 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Nic dodać nic ująć po prostu gra w Squash`a w świetnej oprawie graficznej. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | bez sensu daje 1/5 |
Treść komentarza: | taka seeeeeee |
Treść komentarza: | a ten trzeci oliver to ja olek |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Musisz odnaleźć miejsce na planszy, w którym brama nie zamyka się szczelnie i w nim się znaleźć. Bardzo pomysłowe, wciągające i proste zarazem. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Doskonała zabawa logiczno-platformowa z elementami przygodówki, nad którą trzeba się nieźle nagłowić. Wciel się w Totemy o różnych zdolnościach. Ocal ich wioskę przed złym olbrzymem. Każdy Totem potrafi co innego, np. nerwowy totem potrafi złamać kawałek drewna, ale nie potrafi nic zbudować. Zagraj w "Save the Totem Village" i ocal wioskę i... Sterowanie: A;S;D - wybór postaci Strzałki - poruszanie się Strzałka W Dół - wybór przedmiotu Spacja - akcja Inną grę z serii Totem znajdziecie tutaj: Rescue The Totems |
Treść komentarza: | 1 głupia bardzo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kombinuj tak, aby dotrzeć do wyjścia. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer League Of Heroes 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wykonaj kaskaderski wyczyn Kicka, zbieraj punkty, pokonuj poziomy i ulepszaj pojazd. Instrukcja zawarta w grze. Użytkownik wciela się w postać zwaną Kick – kaskadera wykonującego karkołomne skoki na rampie. Naszym zadaniem jest sterować nim w taki sposób, aby uzbierać najwięcej punktów i polecieć jak najwyżej i jak najdalej. Na początku należy rozpędzić się do największej z możliwych prędkości, tak aby móc poszybować w przestworza. Tam czekają na nas skarby zwane WOW, dzięki którym można zdobyć cenne punkty. Niestety da się trafić również na nieprzyjazne i niszczące pojazd kaskadera obiekty – je oczywiście należy omijać. Skończywszy lot, warto rozłożyć spadochron, co pozwoli na szybowanie i opóźni upadek. Po każdym pokazie można udoskonalać swój pojazd, sprawiając, aby latał wyżej, dalej i szybciej. Aby zdobyć kolejny poziom, należy osiągnąć określony pułap wysokości, polecić na wyznaczoną odległość i zdobyć minimum wymaganej ilości punktów. Kick Strach Się Bać Loco Launcho posiada ciekawą grafikę, która jest jedną z najmocniejszych stron gry. Grywalność stoi na równie wysokim poziomie, zaś muzyka pasuje do kaskaderskiego klimatu. Tak więc jeżeli chcesz całkowicie za darmo sprawdzić w roli podniebnego kaskadera, polecamy Ci Kick Strach Się Bać Loco Launcho. |