reklama
| Login: | orlando |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 15.06.2009r. |
| Ost. logowanie: | 18.01.2014, 20:21 |
| Punkty: | 5 955 |
| Wiek | 38 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Podłóż ładunki wybuchowe w odpowiednich miejscach. Sterowanie za pomocą myszki. Gra bazuje na Unity Webplayer, którego należy ściągnąć i zainstalować by gra zadziałała(ok. 3MB). Unity jest rodzajem Flasha, ale dedykowanym do gier. Znajdziecie go klikając tutaj: Unity Webplayer |
| Treść komentarza: | Takie sobie 3/5 |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | HICIOR! Zwariowana gra. Tak pokrótce można ją opisać. Na czym polega jej szaleństwo? No cóż by się o tym przekonać musisz w nią zagrać. W grze trzeba przejść wszystkie poziomy zgodnie z zaleceniami. Sterowanie podane w grze. |
| Treść komentarza: | Zupełnie zbzikowana gra czadowe 4/5 |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Zasiądź za sterami Nano Czołgu i staw czoło wrogim obiektom. Zbieraj bonusy ulepszające Twój pojazd. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - specjale |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Przyjemna gra platformowa z elementami logicznymi. Naszym zadaniem jest dojść do celu pokonując przeciwników za pomocą bomb. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - wypuszczenie i aktywacja bomby. |
| Treść komentarza: | Była ale pierwsza część a to jest nowa gra ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Załaduj ciężarówkę w jak najkrótszym czasie. Pamiętaj, z niebezpiecznymi ładunkami należy obchodzić się bardzo ostrożnie. Sterowanie: A;D lub Strzałki - poruszanie się Spacja - skok Myszka - poruszanie ramieniem LPM - załączenie magnesu |
| Opis gry: | Załaduj ciężarówkę w jak najkrótszym czasie. Pamiętaj, z niebezpiecznymi ładunkami należy obchodzić się bardzo ostrożnie. Sterowanie: A;D lub Strzałki - poruszanie się Spacja - skok Myszka - poruszanie ramieniem LPM - załączenie magnesu |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | HICIOR! Rozmieść dynamit w strategicznych miejscach, aby zadać wrogowi jak największe szkody. Osiągnij docelowy poziom zniszczeń, aby zaliczyć poziom. |