reklama
Login: | paula9p |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 21.11.2009r. |
Ost. logowanie: | 17.04.2017, 09:59 |
Punkty: | 412 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dziękujemy Wam drodzy Giercownicy za kolejny wspólnie spędzony rok oraz zaangażowanie w sprawy głównie przez Was prowadzonego serwisu. Życzymy Wam, by Wy i Wasi bliscy cieszyli się zdrowiem i szczęściem. Żeby Wasza ambicja i wola walki przyniosły same sukcesy w edukacji, życiu prywatnym, szkolnym i zawodowym. A na koniec Drodzy Giercownicy życzymy Wam, ale i też sobie, żeby 2011 rok zaowocował grami przerastającymi nasze oczekiwania i żebyście co najmniej tak często i chętnie odwiedzali Giercownie jak dotychczas. Do siego roku i niech moc będzie z Wami! Opis gry: Rozświetl niebo jak największą ilością fajerwerków naciskając strzałki w odpowiednim momencie. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Ubierz Hawajkę w piękne stroje, żeby wyglądała wspaniale. |
Treść komentarza: | a można przesuwać pola? a roślinka(np.:truskawka,bakłażan) jest tylko po to żeby sobie urosła i dała pkt? |
Treść komentarza: | Normalne: 1.Śruba 2.Kilof 3.Drewno 4.Kierownica 5.Kominek 6.Bateria 7.Chip 8. Świeca UFO: 1.Kierownica 2.Kilof 3.Drewno 4.Chip 5.Bateria 6.Śruba 7.Świeca 8.Komin JAK PRZEJŚĆ DO UFO? 5/5 super gra |
Treść komentarza: | 5 na5 to superrrrrrr xD |
Treść komentarza: | ta gra jest super |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Nie ma to jak niewinny flirt w biurze podczas pracy. Gdy szef nie patrzy zaczynamy się całować.. uważaj żeby nie zostać przyłapanym! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra click&point typu Grow. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest przeprawić bezpiecznie wszystkich na drugą stronę rzeki biorąc pod uwagę, że: 1. Tratwa posiada tylko dwa miejsca 2. Czarna koza nie może zostać z żadnym białym koźlęciem, chyba że biała koza jest obecna 3. Biała koza nie może zostać z żadnym czarnym koźlęciem, chyba że czarna koza jest obecna 4. Wilk nie może zostać z żadną z kóz, chyba że rolnik jest obecny 5. Tylko dorosłe kozy i rolnik potrafią prowadzić tratwę 6. Kliknij na wiosła, by płynęła tratwa Dasz radę? |