reklama
Login: | perfekt |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 28.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 13.08.2024, 13:24 |
Punkty: | 69 395 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis | Kiedyś Nr. 1 na giercowni, dziś absolwent logistyki pracujący i dążący do zrealizowania swoich marzeń. Dawno tu nie byłem ale muszę przyznać, że gry, które dodawane były tutaj 10 lat temu znacznie bardziej różnią się od tych dzisiejszych. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Biegamy patyczakiem po niewielkich planszach i staramy się przeżyć jak najdłużej. Zadanie jest mocno utrudnione, bowiem na kierowaną przez nas postać czyhają rozmaite niebezpieczeństwa. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Oczyść planszę z dysków dopasowując numer dysku do wielkości danego rzędu lub kolumny. Sterowanie: Lewy przycisk myszy = opuszczanie dysków |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w Jacka Sparrowa i jako kapitan Czarnej Perły wyrusz na morza i oceany w celu poszukiwania przykód i zdobycia niewyobrażalnych skarbów! Sterowanie: W; S; A; D - sterowanie statkiem Myszka - celownik LPM - strzał armatni |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | W 2042 Matkę Ziemię dotknął kryzys, zagłada jest nieunikniona. Zostaje wysłana rakietą w celu skolonizowania nowego świata, Tobie zostaje powierzona zaczczytna misja dowodzenia programem założenia nowej cywilizacji - zostań prezydentem nowego świata! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w mistrzostwach świata piłki nożnej. Stwórz jak najlepsze sytuacje podbramkowe, wykorzystaj je, by strzelić jak najwięcej, widowiskowych bramek! Nowością w tego typu grach jest to, że wiele takich sytuacji sam będzięsz musiał w czasie meczu wybronić. Zasady: Strzałki - sterowanie Spacja - klawisz akcji |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Doprowadź niebieski kwadrat do wyznaczonego miejsca unikając dotykania przeszkód i granic planszy. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jesteś chłopakiem i musisz podrywać dziewczyny z pewnej japońskiej szkoły, kupować im prezenty i często z nimi rozmawiać... |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Peace Queen Cup to kolejna gierka w której za zadanie mamy poprawnie wykonywać rzuty wolne. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ograj Anite, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wybierz swojego czworonoga i daj popalić koledze/koleżance lub komputerowi! Czyli odwieczna walka psa z kotem. |