reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: pikpit

Login: pikpit
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 22.11.2009r.
Ost. logowanie: 24.11.2009, 10:50
Punkty: 39
Wiek 48
Status offline
Opis

niedziela, 22.11.2009r.

pikpit zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Zafascynowany niezwykłymi opowieściami o bystrym detektywie Sherlocku Holmesie odwiedzasz w końcu muzeum poświęcone jego przygodom. Oglądając eksponaty orientujesz się, że zostałeś na dobre zamknięty w pomieszczeniu. Teraz zachowaj się sam jak Twój bohater książkowy by móc wydostać się na zewnątrz.
pikpit zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Rozbiliśmy się na nieznanej planecie. Musimy pokombinować jak się z niej wydostać.
pikpit zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
pikpit skomentował
Treść komentarza: Widok z oknami – otwieramy prawe okno, klikamy w dolnym narożniku otwartego okna – wyciągamy zwiniętą kartkę. Cofamy się do widoku ogólnego – klikamy w prawy narożnik podłogi –pod dywanem znajdujemy żółty klucz. Cofamy się do widoku ogólnego – idziemy w prawo. Widok z lustrem i biurkiem – klikamy na biurko – przesunie się w prawo, klikamy na lewą szufladę(otworzy się) klikamy do środka szuflady - w szufladzie znajdujemy lupę. Cofamy się do widoku ogólnego. Klikamy w dolną część otwartej szuflady – szuflada wypadnie z biurka.
pikpit skomentował
Treść komentarza: Zaglądamy do otworu po szufladzie – wyjmujemy drewniany kołek. Teraz podobnie z prawą szufladą ( w szufladzie znajduje się pilot). Gdy obie szuflady leżą na podłodze klikamy na prawą szufladę. Przy pomocy lupy klikamy w górny prawy narożnik dna szuflady - znajdujemy szczypce. Idziemy w prawo. Widok z szafą – klikamy z lewej strony szafy – za szafą znajdujemy latarkę a pod dywanem kartę z dużym kwadratem oznaczoną sercem (kier/heart). Cofamy się do widoku z biurkiem. Klikamy w prawym górnym rogu, przy pomocy drewnianego kołka otwieramy klapę i spuszczamy drabinę – wchodzimy na górę. Strych - bierzemy baterię – przyglądamy się znalezionej za szafą latarce – odkręcamy i wkładamy do środka znalezioną bateryjkę
pikpit skomentował
Treść komentarza: Teraz przyglądamy się lupie i wkładamy w rączkę latarkę . Tak spreparowaną lupą przyglądamy się trzem kropką na ścianie przed nami , nieco po lewej. Zapamiętujemy układ kropek (u mnie jasna ,czarna, jasna ale każdy może mieć inną kombinację). Schodzimy na dół. Przy pomocy kombinerek odkręcamy dwie górne śruby mocujące drabinę i zabieramy drabinę. Idziemy do widoku z drzwiami Możemy otworzyć drzwi przy pomocy znalezionego klucza. Teraz podświetlamy zabraną drabinę i klikamy nad drzwiami. Ustawiamy suwaki w taki sposób aby lampki odzwierciedlały układ odczytany na strychu(u mnie zapalona ,zgaszona zapalona). Idziemy na strych. Powinno być już jasno , idziemy w lewo widzimy zegar z podświetlonymi godzinami 12,3,6,9. Teraz rozmontowujemy podświetlenie z lupy, z latarki wyciągamy bateryjki i wkładamy je do pilota.
pikpit skomentował
Treść komentarza: Na wierzch pilota kładziemy znalezioną kartę. Przy pomocy pilota klikamy w podświetlone godziny pojawią nam się cztery japońskie szlaczki przy pomocy – google translatora dowiedziałem się że:
心休まる時 heart (kier)
ダイヤ輝く時 diamond (karo)
槍を準備する時 spade (pik)
若葉芽生える時 club (trefl)
Zanotujcie sobie przy których godzinach pojawiają się wam poszczególne napisy. Wracamy na dół – po drodze znowu odkręcamy drabinę. Na dolę koło lustra przy pomocy lupy przypatrujemy się kropkom – ustawiamy suwaki nad drzwiami wg tych oznaczeń – idziemy do widoku z oknem. Klikamy w lewym dolnym rogu. Przy pomocy pilota otwieramy ukrytą skrytkę i zabieramy kartę oznaczoną kolorem trefl z dwoma strzałkami. Zmieniamy kartę w pilocie na tą oznaczoną trefl i idziemy do widoku z lustrem.
pikpit skomentował
Treść komentarza: Klikamy na lustro i przy pomocy pilota odsuwamy je – w ukrytej skrytce znajdujemy klucz. Wracamy do suwaków na d drzwiami - wyłączamy wszystkie . Idziemy do szafy – otwieramy ją przy pomocy klucza. Schodzimy na dół odczytujemy ze ściany prawidłowe położenie suwaków nad drzwiami idziemy je tak ustawić i wracamy do piwnicy. Przy pomocy pilota z kartą trefl klikamy na prawej ścianie blisko narożnika , mniej więcej w połowie wysokości - otworzymy kolejną skrytkę. Klucz do tej skrytki może znajdować się w różnych miejscach ( w prawym narożniku pod dywanem , w lewym narożniku pod dywanem , lub w ukrytej skrytce w lewym narożniku którą otwieramy pilotem z kartą z dużym czerwonym kwadratem oznaczoną sercem). W skrytce znajduje się kolejna karta – karo – z pionowymi strzałkami.
pikpit skomentował
Treść komentarza: Wkładamy kartę karo do pilota. Idziemy na górę. Suwaki nad drzwiami ustawiamy zgodnie z podpowiedzią ze ściany z lustrem i biurkiem. Idziemy do ściany z oknami. W lewym dolnym rogu przy pomocy pilota klikamy cztery razy strzałkę w górę. Znajdujemy kolejną kartę oraz różowy płyn. Płynem polewamy znalezioną na początku gry żółtą pusta kartkę – ukaże się nam czterocyfrowy kod. Teraz ponownie ustawiamy suwaki wg podpowiedzi ze ściany w piwnicy. Schodzimy do piwnicy i umieszczamy wszystkie karty w drzwiach – zgodnie z podpowiedzią z zegara ze strychu. Po prawidłowym umieszczeniu kart powinno się zaświecić niebieskie światełko. Wyciągamy z drzwi kartę kier ( z kwadratem) i trefl ( z cyferkami) . Kartę z kwadratem wkładamy do pilota i opuszczamy drzwi na dół. Wkładamy do pilota kartę trefl i wstukujemy odczytany z żółtej kartki czterocyfrowy kod. Wracamy na gorę do suwaków – gasimy je wszystkie. Wracamy do piwnicy i jesteśmy wolni …….
Polecamy: