reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: piterek134

Login: piterek134
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 03.08.2012r.
Ost. logowanie: 17.04.2016, 14:59
Punkty: 374
Wiek 24
Status offline
Opis GITES MAJONEZ!!

sobota, 17.11.2012r.

piterek134 skomentował
Treść komentarza: 5/5 i ulu zzajezdza ;0
piterek134 skomentował
Treść komentarza: super gra na nude 5/5 i do ulu

piątek, 02.11.2012r.

piterek134 skomentował
Treść komentarza: 5/8 i do ulu

sobota, 08.09.2012r.

piterek134 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Hidden Numbers Halloween 2011 to bardzo ciekawa edycja gry polegającej na szukaniu ukrytych na obrazku liczb. Odwiedzisz kilka koszmarnych scenerii a twoje zadanie ułatwi dodana do gry lupa. Niektóre cyfry są prawie niewidoczne więc musisz wyostrzyć swój wzrok i skupić się na szczegółach. Nie klikaj w niewłaściwe miejsca. Miłej gry!
piterek134 skomentował
Treść komentarza: 5.5 do ulu
piterek134 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Walki gladiatorów w systemie turowym
piterek134 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Tak, legenda powróciła z nowymi mapkami, przeciwnikami oraz nowa grafą! Weź udział w doskonałym turnieju walk i zostań mistrzem!
Sterowanie:
W;S;A;D - poruszanie się
U;I;O - atak
J;K;L - atak

Sterowanie szczegółowe:
Gracz nr. 1
W;S;A;D - poruszanie się
U - szybka pięść
I - szybka noga
J - mocna pięść
K - mocna noga
O - special
L - special

Gracz nr.2
Strzałki - poruszanie się
Num.4 - szybka pięść
Num.5 - szybka noga
Num.1 - mocna pięść
Num.2 - mocna noga
Num.6 - special
Num.3 - special

Wcześniejsze części tej kultowej bijatyki znajdują się tutaj: The King of Fighters Wing Series

środa, 05.09.2012r.

piterek134 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Nowatorska, pięknie wykonana gra logiczna NoNOSparks wraca po raz kolejny. Twórz, kreuj różne aspekty świata poprzez rozwiązywanie łamigłowek zwanych nonogramami.

Nonogramy to logiczna łamigłówka o prostych zasadach ale rozwiązaniu wymagającym odpowiedniej strategii. Zasady są proste: poszczególne kwadraty umieszczone na siatce należy zamalować lub wypełnić. Przy każdym rzędzie siatki znajduje się liczba określająca długość pojedynczego ciągu czarnych kwadratów dla danego rzędu. Analogicznie: przy każdej kolumnie siatki znajduje się liczba określająca długość pojedynczego ciągu czarnych kwadratów dla danej kolumny. Zadanie polega na odnalezieniu wszystkich czarnych pól z których powstaje obrazek.
Sterowanie za pomocą myszki.
piterek134 skomentował
Treść komentarza: 55 i do ulu

poniedziałek, 03.09.2012r.

piterek134 skomentował
Treść komentarza: 5.5.5/5 i do ulu
Polecamy: