reklama
Login: | popgirl |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 11.05.2013r. |
Ost. logowanie: | 03.11.2022, 15:06 |
Punkty: | 153 215 |
Wiek | 22 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Rozbudowuj imperium uli. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wciel się w rolę ninja. Atakuj samurajów pozostając niezauważonym! |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Kolejny klon gry Angry Birds. Tym razem mamy za zadanie jak najmniejszą ilością strzałów zniszczyć wszystkie roboty. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przewieź Flinstonem wszystkie rodzaje skał do miejsca przeznaczenia. Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Znajdź i wskaż szczegóły różniące przedstawione obrazki, by poznać porywającą graficzną historię Emmy i Niebieskiego Ptaszka. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ciekawa gra w boule. Instrukcja: Rozgrywka odbywa się na pozbawionym trawy placu, np. na utwardzonym piasku, o wystarczających wymiarach (które dla gry turniejowej wynoszą min. 15×4 m) i polega na rzucaniu z wytyczonego okręgu, stalowymi kulami ("bulami"; franc. "boule" - kula) w kierunku małej drewnianej kulki nazywanej po francusku „cochonet”, co znaczy "prosiaczek" (w Polsce używa się nazwy „świnka”). Zasady gry w boule: 1. Przeciwko sobie grają dwie drużyny. Składać się mogą z dwóch (dublette) lub trzech graczy (triplette), mogą również współzawodniczyć dwie osoby (tte-a-tte). W drużynach jedno- oraz dwuosobowych każdy gracz ma trzy kule, a w drużynach trzyosobowych - dwie kule. 2. Drużynę rozpoczynającą rozgrywkę wybiera się poprzez rzut monetą. Jeden z graczy zwycięskiej drużyny wybiera miejsce rzutów i rysuje na ziemi okrąg o średnicy 35-50 centymetrów. 3. Pierwszy gracz, stojąc obiema nogami w narysowanym okręgu, rzuca "świnkę", czyli małą drewnianą kulkę, na odległość od 6 do 10 metrów. W czasie rzutu obie stopy rzucającego muszą dotykać ziemi tak długo, aż rzucona kula spadnie na ziemię. 4. Grę rozpoczyna zawodnik z drużyny, która rzuciła "świnkę", próbując umieścić swoją kulę jak najbliżej "świnki". 5. Następnie jeden z graczy drużyny przeciwnej rozgrywa swoją kulę, mając do wyboru trzy możliwości: celuje jak najbliżej "świnki" (dotacza); celuje w kulę przeciwnika, próbując ją wybić (odsunąć od "świnki"); stara się przesunąć "świnkę" tak, by oddalić ją od kuli przeciwnika. 6. Jeśli po rzucie jego kula znajduje się najbliżej "świnki", to następny rzut należy do drużyny przeciwnej. Jeśli natomiast zawodnikowi nie udało się umieścić kuli najbliżej "świnki", to jego drużyna gra do momentu, kiedy jej kula znajdzie się najbliżej "świnki" lub do wyczerpania wszystkich swoich kul. 7. Jeżeli jedna drużyna nie ma już kul, to druga drużyna rozgrywa wszystkie kule, które jej pozostały w grze. 8. Po wyrzuceniu wszystkich kul obu drużyn następuje koniec pierwszej rozgrywki. Punkty zdobywa tylko jedna drużyna, w zależności od tego, ile kul ma bliżej "świnki" od kul przeciwnika, a więc możliwe jest zdobycie od 1 do 6 punktów. Koniec partii następuje wtedy, gdy którakolwiek z drużyn zdobędzie 13 punktów. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Bohaterem gry jest odwrócone Y, żyjącego w świecie liter. Poznaj wszystkie tajemnice tego niezwykłego świata. Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Strzelaj głową do bramki w Pucharze UEFA. Sterowanie za pomoc myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Strategiczna gra wojenna, w której prowadzimy swoje wojska przeciw wojskom wroga i za zadanie mamy zniszczyć jego bazę. Werbuj jednostki, doposażaj je, jak i nieustannie obserwuj poczynania nieprzyjaciela, by móc w porę na nie zareagować! Pamiętaj jednak, że to wojna, a tą wygrywa się wtedy, gdy dysponuje się większą ilością gotówki! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Estetycznie wykonana logiczna platformówka. Historia pewnego chłopaka i dziewczyny poruszająca zagadnienie miłości i związków, w której Twoim zadaniem jest pomóc im spotkać się w każdej z plansz. |