reklama
Login: | pppaulaaa4 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 08.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 01.02.2009, 22:27 |
Punkty: | 468 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra logiczna polegająca na zamienianiu kulek tak, aby ułożyć je w poziome lub pionowe rzędy tego samego koloru. Są 2 tryby: Classic i Puzzle. Jest też tuorial czyli krótkie obeznanie co i jak. Classic opisałem powyżej, a tryb puzzle jest nieco inny, ale podobny. Jest przede wszystkim nieograniczony czas. Sterowanie myszką. |
Treść komentarza: | super mój rekord to 33720 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dietka Owocowa - to fajna gierka zręcznościowa w której naszym zadaniem jest ułożenie w jednej lini trzech lub większej ilości jednakowych owoców (4 lub 5). Możemy układać linie pionowe i poziome. Aby to zrobić zamieniamy owoc, którego nam brakuje do ułożenia linii z sąsiednim - klikamy myszką na owocu do zamiany (on się zaznacza) a nastepnie na jego sąsiedzie. Jeśli zamieniony owoc to jeden z brakujących wtedy stworzy się linia i zniknie a my zdobędziemy punkty, jeśli natomiast nie jest to owoc o który nam chodziło oba zaznaczone do zamiany owoce wrócą na swoje miejsca. O tym ile owoców musimy ułożyć informuje nas wskaźnik na dole ekranu Time, który: - maleje jeśli nie wykonujemy żadnego ruchu; - rośnie jeśli ułożymy linię. Jeśli wskaźnik dojdzie do końca przejdziemy do następnego Levelu. START - aby rozpocząć grę, SCORE - liczba zdobytych punktów, LEVEL - informuje Cię w którym jesteś poziomie, Pause - zatrzymanie gry, Sound On/Of - włącz/wyłącz dźwięk. Powodzenia! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | No tak...niezapowiedziana klasówka, Ty (osoba z kartką na ławce) się nauczyłeś, ale Twój(a) Kumpel(ka) nie miał(a) czasu (osoba z celownikiem na łąwce). Musisz mu (jej) pomóc, czyli podać sciąge. Problem polega na tym, że siedzi nie najbliżej od Ciebie. Przekazywać możesz ją tylko poprzez zaufane osoby tzn. takie, które mają taki sam kolor włosów lub mundurku (jak ta osoba, która w danym momencie ściąge posiada). Uważaj na nauczucielkię, by nie wyczaiła akcji! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Diddl stoi na środku sali zabaw, obok skrzyni z kulami. Kule toczą się wokół niego po torze, który kończy obok niego. Tor wypełniony jest czerwonymi, niebieskimi, zielonymi i żółtymi kulami, które toczą się w kierunku Myszki. Diddl musi posortować kule w zestawy składające się z przynajmniej 3 kul w tym samym kolorze. Musi to zrobić, zanim kule dotrą do końca toru w przeciwnym przypadku zapanuje totalny chaos. Kule bedą toczyć się po całym pokoju, a Ty będziesz musiał zacząć od początku... Aby uporządkować kule, Diddl wyjmuje, jedną po drugiej z tych, które ma obok, w skrzyni. Ty musisz pokierować Diddlem tak, żeby jak najdokładniej wrzucał kule na tor. Kierunek wybierasz za pomocą myszki komputerowej, a wyrzucasz kule klikając myszką. Jeśli kula, którą rzucisz wpadnie na tor, tak że uformuje się ciąg przynajmniej 3 kul w tym samym kolorze, znikną one z toru, gdzie pojawią się nowe kule. Jeśli uda Ci się utworzyć ciąg, który zawiera błyszczące kule, zdobędziesz dodatkowe punkty, a kule na torze będą się przez jakiś czas toczyć wolniej. Jeśli przejedziesz do 3 poziomu, będziesz musiał uważać, bo kule będą się toczyć ze strychu po dwóch torach. Na każdym poziomie masz 3 próby. Pamiętaj, że Diddlowi przyjaciele nie mogą doczekać się żonglowania! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciągająca gierka, w której nie możemy dopuścić do tego, żeby rząd kulek dotarł na dół. Spowalniamy ruch kulek poprzez wystrzeliwanie pojedynczych z nich i lokowanie ich koło kulek tego samego koloru. Jeśli trafisz w grupę min 2 kulek tego samego koloru, zostaną wyeliminowane. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomyśl i oczyść planszę. Usuwaj świetliki kolorami tak, aby żaden nie pozostał sam. Masz tylko 3 szanse na to aby usunąć świetlika bez pary. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu Escape. Wydostań się z pomieszczenia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zrób dziewczynę na bóstwo. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Prosta i intuicyjna gra logiczna, jednak z kolejnymi poziomami trudności wymaga od nas coraz większego myślenia. Zadaniem jest połączenie wszystkich klocków tego samego koloru. |