reklama
Login: | prusik |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.03.2011r. |
Ost. logowanie: | 17.03.2011, 18:28 |
Punkty: | 39 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zabawa nożem a'la android Bishop z filmu Obcy - Decydujące starcie. W grze używamy spacji. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Zasiądź za sterami Mecha i zrób porządek z rebelią Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał Spacja lub Shift - rakieta O lub P - mapa/opcje |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest jak najdłużej przetrwać. Zbieraj monety za które możesz ulepszać swoją postać. Sterowanie: Strzałki lub W;S;A;D - poruszanie się Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomyśl o znanej osobie lub postaci, odpowiedz na kilka pytań dżina Akinatora, a odpowie poprawnie (w większości przypadków) kogo masz na myśli! Wystarczy pomyśleć o jakiejś osobie i dać Akinatorowi odgadnąć o kogo chodzi. Dżin zada Ci kilkanaście pytań na których możesz wybrać 5 odpowiedzi. Następnie możemy obserwować jak geniusz spina się i koncentruje i na końcu podaje prawidłową odpowiedź, a my albo patrzymy z niedowierzaniem, albo nas szlag trafia i próbujemy dalej. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Wkrocz do magicznego świata RPG i oczyść królestwo z wszelkiej maści zmor i potworów by na końcu pokonać złego Gordziaka. Zbieraj pieniądze na swoje uzbrojenie, szukaj magicznych artefaktów i rozwijaj swoje magiczne umiejętności. Rozmiar przedstawionego w grze świata to ok 20 godzin rozgrywki lub więcej co na pewno docenią wytrawni giercownicy. Sterowanie: Strzałki lub W;S;A:D - poruszanie się Z lub N - atak X lub M - magiczny atak Spacja - inwentarz By rozpocząć gre należy kliknąć PLAY w prawym dolnym rogu. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział w turowych pojedynkach Mechów. Świetna turowo-taktyczna gra RPG, w której walczymy z innymi robotami. Udoskonalaj broń i inne niezbedne rzeczy, aby z każdego pojedynku wychodzić cało. Sporo możliwości kombinowania, opcja dokupywania dodatkowego uzbrojenia (a nawet ubezpieczenia!). |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! W Imperium Rzymskim zapanował gwałt, pijaństwo i perwersja. Twoim zadaniem jest wymierzyć sprawiedliwość i zrobić z tym porządek! Sterowanie: Spacja - mapa Strzałki - poruszanie się Litery, które oznaczają czynności pojawiaja się w trakcie gry u dołu ekranu. Z początku aktywny jest tylko klawisz "D" - cios |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wybierz sobie potwora i zrób wszystko aby ewoluował. Zjadaj napotkanych ludzi i dokonaj ewolucji w jak najkrótszym czasie. Sterowanie: Strzałki - poruszamy się Spacja - akcja |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Świetna bijatyka, z dość odmiennym sposobem rozgrywania pojedynku. W grze spotkamy się z elementami strategii, gry turowej oraz karcianki RPG, co może na początku wydawać się dziwnym połączeniem. Zdolność pogodzenia tych trzech gatunków, pomoże Tobie wygrać wszystkie walki i odnieść druzgocące zwycięstwo. Każdy z dostępnych zawodników, których możemy wybrać przed rozpoczęciem gry, posiada swoją własną talie magicznych kart. Dostępni zawodnicy to znane postacie gier komputerowych i konsolowych, a są nimi Fulgore z Killer Instinct, Scorpion z Mortal Kombat, Sephiroth z FinalFantasy VII, Sorcerres z Diablo 2 oraz Master Chief z Halo. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |