reklama
Login: | przem1994 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 16.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 22.11.2021, 22:53 |
Punkty: | 58 242 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Obroń swój zamek przed najeźdźcami! Za zarobione pieniądze można rozbudowywać zamek, dokonywać reperacji oraz zakupować dodatkowe uzbrojenie. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - przeładowanie |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź się w bilarda! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zmieniaj nachylenie rampy tak, by dopasować ją do skoku, prędkośći i kąta spadania motocykla. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Nie daj się pokonać przez komputer, stawiaj ściany i postaraj się zdobyć określoną liczbę punktów. Kliknij pomiędzy dwoma kropkami, by zbudować ścianę, gdy postawicz czwartą ścianę klocka zdobędziesz punkty. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Połącz linią dwie kropki, jeśli połączysz ostatnie kropki w danym kwadracie zdobędziesz punkty. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Między dwoma kropkami twórz ściany i buduj z nich kwadraciki.;).Uwaga - gra uzależnia |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Należy jak najdalej strzelić kotem |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź swoją celność oraz umiejętnosć potawienia strategii gry w snookera. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Super zrobiony bilard. Siła uderzenia w bile zależy od czasu przytrzymania przycisku myszki. |