reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: pyzraf

Login: pyzraf
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 27.10.2007r.
Ost. logowanie: 28.11.2012, 13:52
Punkty: 76
Wiek 35
Status offline
Opis

piątek, 26.02.2010r.

pyzraf skomentował
Treść komentarza: 5/5 świetna
pyzraf zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wejdź do śiata LEGO. Strona techniczna gry mnie bardzo zaskoczyła.

sobota, 28.03.2009r.

pyzraf skomentował
Treść komentarza: o co chodzi w pokoju nr 4?

środa, 18.03.2009r.

pyzraf skomentował
Treść komentarza: pręt jest na suficie nad mundurem, lina na suficie nad drzwiami, a łom na suficie nad pułkami. Wszystkie te itemy są na skrzyżowaniach belek, lub przylegają do nich.

wtorek, 17.03.2009r.

pyzraf skomentował
Treść komentarza: gdzie jest pręt i łom?

niedziela, 07.12.2008r.

pyzraf skomentował
Treść komentarza: agast20
w koszu, pod koszem, pod poduszką, w oknie, pod dywanem, w sejfie, za telewizorem, w brązowej skrzynce, w plakacie... i 10 to nie wiem gdzie jest...
pyzraf skomentował
Treść komentarza: a mi nadal brakuje jeden token
pyzraf skomentował
Treść komentarza: teraz gdzie są tokeny : pod poduszką, w tej zielonej kasetce, na plakacie LOST, w oknie tym mrugającym, za telewizorem (rowalamy mlotkiem), pod dywanem, w tej skrzynce na szafie i w tym sejfie. Dalej nie wiem co robić
pyzraf skomentował
Treść komentarza: Kluczem otwieramy szafę, i mamy pędzel i czarną farbe. Otwieramy ją śrubokrętem, tak samo robimy z żółtą która jest w szufladzie. Maczamy pedzel w żółtej i malujemy na tym plakacie z minką. Później malujemy czarną. Otwieramy i mamy sejf. NIe pamiętam szyfru, ale próbowałem metodą prób i błędów. tam mamy tokena i ten obrazek. Włączamy wiatrak i nam wypada krtak z tymi rysunkami i jeszcze jedna jest pod łóżkiem jak otworzymy pudełko tym hakiem. Jeszcze jedna jest w książce (widać ją jak zgasimy światło)
pyzraf skomentował
Treść komentarza: Tam mamy szyfry (np two yellow socks) wpisujemy ten szyfr w tą zieloną maszynkę próbując z czwartm przycieskiem. Otwiera nam się i mamy klucz. Otweiramy to pudełko brązowe. Następnie otwieramy szufaldy z innej perspektywy. Jest tam śrubokręt i farba. Srubokretem otwieramy klape pod szafą próbując z każdej strony. Jest tam kij. Kij łączymy z hakiem który jest w dzbanku, a dzbanek rozbijamy młotkiem który jest w szafie. Sciągamy pudełko z szafy. Bierzemy młotek i wyrywamy plakat z tymi figurami i mamy klucz.
Gracze online (2):
Polecamy: