reklama
Login: | qapka |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 11.05.2007r. |
Ost. logowanie: | 21.06.2017, 13:15 |
Punkty: | 132 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź czy jesteś sprytniejszy od koguta i zagraj z nim w kultową grę zwaną 3 kubki (albo kurki)! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest zablokować bakterie przed rozprzestrzenianiem się. W tym celu tworzysz antyciała. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - tworzysz antidotum |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź, jak to jest prowadzić własny butik z ciuszkami. Twoim zadaniem jest spełniać wszelkie żądania klientów tak sprawnie, my byli zadowoleni i dali Ci zarobić full kasy. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Rozszerzona wersja kultowej gry (15 planszy) Twoim zadaniem jest tak poprowadzić rollercoaster (tzw. kolejka górska) by poziom zadowolenia Twoich pasażerów (uśmiechnięte buźki) był jak najwyższy! Sterowanie za pomocą strzałek (prędkość jazdy). Ta gra posiada 15 planszy powodzenia ! |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Sprawdź jak dużo jesteś w stanie zjeść. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Stwórz swoją wizję smoka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jako snajper Jack wypełniaj zlecenia zgodnie z wytycznymi i korzystaj ze wskazówek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejne wcielenie bardzo popularnego Panga. Cel gry jest prosty - za pomocą wypuszczanego w górę harpuna musimy porozbijać wszystkie widoczne na planszy kulki (po trafieniu dzielą się na 2 mniejsze). Podczas rozgrywki możemy zbierać różnego rodzaju bonusy. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - strzał |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strzelaj kolorowymi kulami tak, by utworzyć grupy minimum trzech takich samych w celu ich wyeliminowania. Nie pozwól, by chodź jedna z nich dotarła do końca trasy. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - zmiana koloru kuli |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Znakomita odsłona gry potocznie nazywanej "Trzy kubki". Mistrz gry (chudy kogut o cwanym spojrzeniu) szybkimi ruchami zamienia kury miejscami (albo udaje, że zamienia), tak, żeby obserwujący w końcu się zgubił. Jeśli uda mu się poprawnie wskazać kurę siedzącą na jajku, dostaje punkty i może grać dalej. Jeśli się pomyli, cóż, koniec gry. |