reklama
Login: | razeer |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.03.2010r. |
Ost. logowanie: | 02.02.2013, 14:25 |
Punkty: | 594 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis | Całość ich klanu po buffie dostała, Nie wiedział czy walczyć, szansa malała ... Poszedł ... Po chwałę i sławę na wieki, Padając na hita - zamknął powieki. Napis "to village" po środku ekranu, Wyjaśnił mu wszystko ... Nie mieli clan hallu. Straconego expa już nic mu nie wróci, Delevel w proch jego marzenia obrócił. Śmierć jego, usta zamknęła u wroga, W szeregach ich ludzi rozeszła się trwoga. Walczył za wielu, i za wielu zginął, Czas jego chwały na zawsze przeminął ... Jest jeden taki co zbuffowany, Bierze na siebie dwa całe klany. Łucznik czy dager, mag czy gladiator, Killer tnie wszystkich jak terminator. A PvP to dziecinada, Tak umiejętnie swym TH włada. Ponoć pojechał sam GameMastera, Nie wierzysz w bajki ?? Nie znasz Killera!! Jego nick Vivra, mówie ci stary, Gdy go zobaczysz zbraknie ci wiary. Ma cię na hita max na dwa skille. Walka z nim to twoje ostatnie chwile. Był jeden taki co się odważył I autorytet Vivry podważył. A zwał się Majer i grał łucznikiem. Killer rusza na niego z krzykiem! Majer spokojny i doświadczony, Stunuje Vivrę, ten zaskoczony Miota się, stara, nic z tego niestety, Łucznik skillami kończy balety. Tak się historia przedstawia Killera Co walczył dzielnie a padł od MAJERA. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Trzecia część bardzo popularnej gry z serii DuckLife. Trenuj swoją kaczkę i poprowadź ją do wielkich sukcesów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Długo oczekiwana druga część gry, w której tworzymy świat jaki znamy łącząc ze sobą cztery żywioły. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga część świetnej gry. Znów musisz wcielić się w grupę najemników i obronić mieszkańców przed terrorystami. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Przeprowadź swój zespół przez kolejne mecze mistrzostw świata i powróć z pucharem. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - cross/wślizg S - podanie/zmiana zawodnika D - strzał (przytrzymaj, aby zwiększyć siłę strzału) C - kamera |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świąteczniy klon kultowego Arkanoida. Twoim zadaniem jest pomóc Mikołajowi za pomoca kulki (śnieżki) zbić wszystkie prezenty. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pokonaj wroga poprzez zainfekowane cukierkowo-kolorowe komórki. Uważa na uciekający czas! Opracuj swoją strategię, taktykę i zdobądź najwyższy wynik! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kombinuj i usuwaj wybrane elementy tak, by moneta dotarła do chłopaka. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest odpowiednie ustawienie rozwidleń torów, by nadjeżdżający pociąg pojechał w dobrym kierunku. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Kolejna odsłona kultowego mahjonga. Zasady są identyczne jak w każdej grze tego typu. Należy połączyć w pary dwa klocki o takich samych obrazkach, aby je wyeliminować, ale tylko takie, które nie są przyblokowane przez inne. Doprowadź, aby wszystkie klocki zniknęły z planszy. |