reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: rigmen

Login: rigmen
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 28.12.2008r.
Ost. logowanie: 15.11.2012, 18:17
Punkty: 681
Wiek 27
Status offline
Opis

niedziela, 12.07.2009r.

rigmen skomentował
Treść komentarza: spox wygrałem 5 za grę
rigmen skomentował
Treść komentarza: gdzie jest ten pierwszy ( czerwony ) bezpiecznik

piątek, 10.07.2009r.

rigmen skomentował
Treść komentarza: najlepsze Bird 5

czwartek, 09.07.2009r.

rigmen skomentował
Treść komentarza: za drugim razem 6292 score. WyPaS !
rigmen zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Życie jako Kałamarnica olbrzymia jest trudne i większość czasu zajmuje pływanie. Wymaga to unikania wielu przeszkód. Dlatego, ta gra zręcznościowa wymaga od Ciebie sterowanie kałamarnicą tak, aby ta nie wpadła na żadną przeszkodę.
Sterowanie:
Przytrzymaj lewy przycisk myszy w celu kontrolowania przepływu kalmary w górę, zwalniając go pozwolisz opaść jej z powrotem w dół. Postaraj się dopłynąć jak najdalej w tej niegościnnej krainie.
rigmen skomentował
Treść komentarza: 3201 trochę dużo 5/5

środa, 08.07.2009r.

rigmen zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań Obamę z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
rigmen skomentował
Treść komentarza: wygrałem! sorry trzeba wybrać ten trzeci dialog. a jak już tam mówiłem, potem idziemy znów do plakatu, dzwonimy pod drugi numer i też wybieramy trzeci dialog, teraz pobieramy coś, i wtedy nasz alien umie latać idziemy do końca i klikamy na rower i wybieramy ,,Use'' koniec! za grę 5
rigmen skomentował
Treść komentarza: w sejfie znajdziecie: młot, komórkę i papier, zgaście światło, latarkę dajcie na papier i dzwonimy pod pierwszy numer ( najpierw trzeba być tam gdzie plakat, bo tam jest zasięg ) połączamy się z Matrixem wybieramy ten drygi dialog i pobiera nam okulary co spowalniają czas, zakładamy i idziemy przez prawe drzwi, tam są kolesie z bronią, będą do nas strzelać, nakierowujemy myszkę na kulę to się spowolni, na końcu ( jak przestaną strzelać ) bierzemy młot i klikamy na środkowego facia, bierzemy klucz, wracamy się tam gdzie były zamknięte drzwi i je otwieramy kluczem. Siedzi tam kosmita najpierw bierzemy rower, potem odcięty kawałek rury i uwalniemy kosmitę, klikamy na niego i wybieramy pieść, wkładamy go do roweru dalej niewem
rigmen skomentował
Treść komentarza: nie idźcie tam do plakatu, tylko wyłączcie światło, kliknijcie latarkę i na to ciemne okno czy coś, tam będzie kod do sejfu
Polecamy: