reklama
Login: | rind |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 17.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 17.06.2010, 23:12 |
Punkty: | 731 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Fajna, ale strasznie łatwa, więc 4 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Nietypowa gra w Tetrisa. Jesteśmy stickmanem i musimy unikać spadających klocków. sterowanie: A,W,S,D lub Strzałki - poruszanie się K - wejście na klocka J - odbicie się od klocka (podczas skoku) |
Treść komentarza: | Score: 145.37 seconds - za trzecim razem Taka rada - trzymajcie ciągle K, a długo pożyjecie. A dla gry 5/5 i do ulu leci |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zbuduj zaporę, która uchroni Twój dom przed atakiem tsunami. |
Treść komentarza: | Gosix, w sumie masz racje. Przecież powinni zbudować dom z cegieł, najlepiej dwupiętrowy, z kominem i innymi bajerami, a rozpadać się powinien na każdą cegłę z osobna... Chociaż nie, wtedy narzekałabyś na to że strasznie muli... Czasem pomyśl trzy razy... i w tym przypadku dowiedz się co to symbol. A za grę 4... jakaś taka jak na logiczną zbyt łatwa, więc i w ulu nie zagości. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w wyścigu i pokaz kto jest mistrzem. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - użycie zebranych power up'ów |
Treść komentarza: | Nawet może być, ale dam 4, bo troszkę niedopracowana |
Treść komentarza: | Gdy kot już padnie idziemy przez drzwi na lewo - zabieramy miotełkę do kurzu (na kanapie), po czym wychodzimy drzwiami po lewo. Używamy teraz naszej miotełki na pajęczynie i używamy bezpieczników znajdujących się za nią (przestawiamy ten 'sprzęt' do dziury pod napisem "Kitchen"). Idziemy znów przez drzwi na górze i używamy tego panelu - kod to 1977. Wchodzimy przez drzwi na wprost i używamy ostatniego 'mięsa'. Obok dziewczynki leży klucz - weź go i wracaj do kuchni. Teraz z szuflady wyciągnij kolejny 'sprzęcik' i wracaj na korytarz (drzwi po prawej). Użyj znów bezpieczników tym razem jeden sprzęt montując w dziurze "Hall", a drugi w "2nd floor". Dobrze, użyj teraz przycisku przy schodach, a gdy winda zjedzie, wskakuj na nią. gdy już jesteś na górze, naciśnij na drzwi po prawej - uwaga, spadniesz przez dziurę pod dywanem. Teraz idź do obojętnie którego pomieszczenia i wróć - znów użyj windy i znów gdy będziesz na góze naciśnij na drzwi. KONIEC |
Treść komentarza: | A więc zaczynamy w piwnicy. Naciskamy na szafkę. Gdy rzeźnik wyjdzie z pomieszczenia naciskamy na rozbite szkło. Następnie naciskamy na wejście do szybu wentylacyjnego, a potem znów na szafie. Gdy szafa będzie stała, znów ciskamy w nią a potem dwukrotnie w szyb. Za drugim razem spadniemy razem z szafką na ziemie i usłyszymy kroki - naciskamy szybko pod schody, żeby się schować. Gdy rzeźnik wyjdzie z piwnicy przechodzimy tymi drzwiami, którymi on przyszedł. Teraz idziemy przez drzwi na górze, obok schodów. Naciskamy na środkową dolną szafkę i wyciągamy z niej butelkę. potem naciskamy na górną szafke, gdzie jest kartonik, następnie na taboret. Po przestawieniu go ponownie nań ciskamy, potem na karton i aby zejść - ponownie na taboret. Teraz bierzemy butelkę z trutką na szczury i wlewamy ją do miski, po czym wsypujemy kocie żarcie do tego pojemnika. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Point & Click. Pomóż małej dziewczynce uciec, zanim okrutny kucharz zrobi jej krzywdę! |