reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: rufusik

Login: rufusik
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 27.02.2014r.
Ost. logowanie: 21.04.2019, 18:54
Punkty: 90
Wiek 109
Status offline
Opis

piątek, 03.03.2017r.

rufusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Kierujemy rybką nękaną przez inne ryby. Spotyka rekina, który zgadza się by jej pomóc. Trening rybki polega na zjadaniu rybek mniejszych od naszej i ulepszanie jej.
Sterowanie za pomocą myszki.

poniedziałek, 29.02.2016r.

rufusik zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Logiczna gra, wymagająca uruchomienia szarych komórek. Sprawdź czy jesteś wystarczająco spostrzegawczy, by poradzić sobie z danym poziomem.
Ustawiaj jednakowe diamenty w pionie lub poziomie tak, aby obok siebie były przynajmniej trzy takie same w celu wyeliminowania ich z planszy.
Sterowanie odbywa się za pomocą myszki.
rufusik zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ten mag uważany był za mistrza geometrycznych kształtów. Ale pewnego dnia figury pomieszały się i wszystko zostało zakłócone. Pomożesz magowi, aby wszystkie figury znalazły się w odpowiednim miejscu tak szybko, jak to możliwe?

Sterowanie za pomocą myszki.

niedziela, 27.12.2015r.

rufusik zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! To jest chyba najpiękniejsza i najbardziej kompletna symulacja snookera jaką kiedykolwiek wykonano w technologii Flash. Zmierz się ponad 20 komputerowymi przeciwnikami w trzech różnych turniejach.

Znana i lubiana seria gier bilardowych powraca w snookerowym wydaniu. Na stole bilardowym czekają bile ułożone w sposób charakterystyczny właśnie dla snookera. Zapoznaj się z zasadami tej odmiany gry i zostań gwiazdą!

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.

wtorek, 29.04.2014r.

rufusik zagłosował
Miniaturka gry: Fitz! Fitz!
(1683)
Ocena
(5)
Opis gry: Przestawiaj elementy tak, by 3 jednakowe znalazły się w jednej linii obok siebie!

Uwaga teraz możesz grać w swoją ulubioną grę również na tablecie lub telefonie tutaj:

Fitz! na telefon i tablet
Polecamy: