reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: sasukeczman

Login: sasukeczman
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 26.07.2009r.
Ost. logowanie: 28.11.2010, 10:42
Punkty: 739
Wiek 26
Status offline
Opis tgfygkgvyfg

piątek, 16.10.2009r.

sasukeczman skomentował
Treść komentarza: mi się na końcu wyłączyła ale fajna 5/5 i do ulu
sasukeczman skomentował
Treść komentarza: jak sie ją włącza

niedziela, 04.10.2009r.

sasukeczman skomentował
Treść komentarza: dla mnie zalatwa
sasukeczman skomentował
Treść komentarza: final najlepszy

czwartek, 30.07.2009r.

sasukeczman zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Gra Bowja the Ninja 3 na pierwszy rzut oka wygląda na platformówkę. Nic bardziej mylnego, jest to wspaniała graficznie, miodna przygodowa gra typu point & click (używaj swojego łuku strzelając w różne miejsca w celu ich uaktywnienia).
Wcześniejsze części gry znajdują się tutaj: Bowja The Ninja 1 oraz 2
sasukeczman zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Żongluj piłką jako Scooby jak najdłużej. Uważaj, masz tylko trzy życia.
sasukeczman zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Stwórz swojego własnego super robota.
sasukeczman zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Niemiecka gierka przygodowa, w której wcielając się uroczego zwierzaka musimy uwolnić zwierzęta, które ludzie chcą zamknąć w drewnianych klatkach i przewieść do nowo otwartego ZOO w Szanghaju. W tym celu pozbieraj banany i obrzuć nimi strażników. Doprowadzi to do ich przewrócenia, dzięki czemu zwierzęta będą mogły uciec. Musisz tak rozplanować banany, aby starczyło ci ich na wszystkich strażników, bowiem jest ich ograniczona ilość. Po uwolnieniu zwierzęcia musisz doprowadzić go do przejścia, dzięki czemu będzie mógł ewakuować w bezpieczne miejsce. O tym że jakieś zwierze jest w zagrożeniu informować będą ciebie znajdujące się w górny panelu strzałki, które dokładnie przedstawią które zwierze należy ratować.
sasukeczman skomentował
Treść komentarza: nie bedę komętować powiem tylko że GŁUPIA TA GRA!
sasukeczman zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Narysuj linię tak, aby ludzik doszedł do wieży ale także, żeby uważał na przeciwników. Linię Rysujemy od kuli przy nodze ludzika do wieży
Polecamy: