reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: stokrotka18

Login: stokrotka18
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 20.03.2009r.
Ost. logowanie: 04.10.2009, 21:35
Punkty: 654
Wiek 27
Status offline
Opis

piątek, 03.04.2009r.

stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Puzzle Hero to gra logiczna połączona z elementami gry RPG. W tej grze rozwijamy swoją postać dzięki zdobytym punktom w walce z innymi graczami. Główną część gry stanowi gra typu Bejeweled.
Gra Bejeweled polega na zamianie miejscami dwóch żetonów, aby powstała linia (w pionie lub poziomie) składająca się z co najmniej trzech takich samym żetonów. Po ułożeniu takiej linii żetony znikają, a z góry spadają kolejne. W grze występują różne żetony jak mana (kolor czerwony, żółty, niebieski i zielony), punkty doświadczenia (fioletowe gwiazdki), pieniądze (sztabki złota) czy najważniejszy - atak (czaszki). Dzięki zdobywanej manie możemy używać czary i umiejętności w zależności od wybranej profesji.
Im dłużej gramy i pokonujemy coraz trudniejszych przeciwników, awansujemy na wyższy poziom. Skutkuje to dostępem do nowych skilli i przedmiotów, aż po możliwość budowy budynków.
Poruszając się po mapie możemy napotkać osoby, które zlecają misje (zabicie przeciwnika poprzez grę Bejeweled) jak i możemy sami zostać napadnięci.

czwartek, 02.04.2009r.

stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Ciekawe jak poradzisz sobie za sterami dźwigu?
Załaduj określoną liczbę kontenerów w ściśle wyznaczonym czasie.
Sterowanie:
LPM - załadunek
Spacja - zoom

środa, 01.04.2009r.

stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Twoim zadaniem jest wykonywanie latających dywanów dla Alladyna.
Zabawa logiczna, polegająca na przesuwaniu pól na planszy, tak aby znalazły się w swoim sąsiedztwie (w pionie lub poziomie) co najmniej trzy takie same obiekty w celu wykonania wzoru na dywanie.
Sama zabawa na początku także jest lekka, łatwa i przyjemna, ale już wyższe poziomy zmuszają nasze szare komórki do cięższej pracy. Na szczęście możemy wykupić bonusy, które w krytycznych momentach mogą nam pomóc, upraszczając nieco daną planszę. Oprawa audiowizualna utrzymana jest w estetyce orientalnej, zahaczającej o baśnie tysiąca i jednej nocy. Całość prezentuje się bardzo ładnie, a znana i lubiana rozrywka logiczna jak zawsze wciąga i pozwala zapomnieć o bożym świecie na długie minuty.
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Strzelaj odpowiednimi kolorami wymaganą ilość razy (liczby podane są na kulkach) w kulki tego samego koloru .
Sterowanie za pomocą myszki.
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: W tej grze musisz umeblować dom dla piesków.
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Zawalcz z rywalkami o serce pewnego chłopaka!
Zmierz się ze wszystkimi dziewczynami, które chcą iść z nim na randkę. Poruszaj elementami na tabliczce, by stworzyć kombinacje, dzięki którym pozbędziesz się rywalek.
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: Ubierz dziewczyny z Winx.

wtorek, 31.03.2009r.

stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Nie denerwuj pingwina!
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Zapamiętaj jaką fryzurę życzy sobie klient i spełnij jego oczekiwania.
stokrotka18 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
Polecamy: