reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: szto

Login: szto
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 25.10.2007r.
Ost. logowanie: 13.01.2010, 21:23
Punkty: 473
Wiek 36
Status offline
Opis

czwartek, 05.06.2008r.

szto skomentowała
Treść komentarza: bierzecie gumę z globusa, łączycie ją z linijką i wyciągacie z szybu gumkę. strzelacie nią w nauczyciela, zabieracie okulary wychodzicie. idziecie do biblioteki dajecie okulary facetowi i dostajecie zakładkę łączycie ją z linijką z gumą w supply closet na samej górze szafy jest pieniążek. (zbieracie je wszystkie na korytarzu są na podłodze zazwyczaj) w męskiej toalecie zapychacie kibel papierem i kiey pojawia sie dozorca możecie iść do jego kanciapy(II piętro) i tam na podłodze będzie kasa trzeba uwolnić gościa z szafki idziemy do pokoju nauczycielskiego(1 piętro) i mówimy ".. about richy" i "he's stuck..." a potem "yes" nauczyciele wychodzą a Ty przeszukujesz szafki.

środa, 04.06.2008r.

szto zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Jesteś uwięziony i musisz znaleźć drogę do wyjścia.

poniedziałek, 02.06.2008r.

szto zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Pomóż Pracusiowi złożyć samochód. Zamontuj wszystkie części na podwoziu we właściwej kolejności. Szerokiej drogi!

sobota, 31.05.2008r.

szto skomentowała
Treść komentarza: 6.drzwi na ścianie są mistyfikacją można je odkleić i jak wyłączymy światło na tej ścianie będą sie świecić kwadraty
w komodzie przy drzwiach jest łyżka do butów,
7. w kuchni jest zlewka.
8. nad biurkiem jest obrazek. odszyfrowujemy tą kartkę z szafy za pomocą jego: powinniśmy uzyskać : 35672 jest to kod do tego czegoś przy drzwiach. wpisujemy i otwiera sie lustro. tam znajdujemy drabinę stojąca, ustawiamy ją przy szafie z kluczem i pomagając sobie łyżką do butów ściągamy klucz. możemy otworzyć wc. w spłuczce jest słoik z substancją A, a w lustrze karta. zatykamy zlew i zalewamy podłogę mamy cyfrę 4.
robimy bałagan w mieszkaniu, otwieramy wszystkie szafki.. drzwi i na końcu otwieramy czerwoną skrzynkę. będzie tam gałka
szto skomentowała
Treść komentarza: 1.pod poduszką jest moneta
2 odsuwamy krzesło od biurka i możemy stanąć na nim, wtedy bierzemy kartę z okna.
3. możemy zwinąć całkowicie kołdrę z łóżka i wtedy mamy dwie szuflady w łóżku, mamy drabinkę linową i pół formy na klucz.
4 karta w stoliczku nocnym.
5.w regale (tym na którym jest klucz) mamy jedną krótszą szufladę. da się ją wyciągnąć klikając na nią z boku tam jest druga część formy.
w tym tez regale są dwie książki.można je przeczytać
w szafie stojącej jest kartka z kodem, w szufladach w regale pod telewizorem karta (w sumie w całej grze jest ich 5)

piątek, 30.05.2008r.

szto zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Dość nietypowa gra escape. Nietypowa za sprawą tego, że obraz widzimy z lotu ptaka.
szto skomentowała
Treść komentarza: przeszłam cala

czwartek, 29.05.2008r.

szto zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Kolejna gra typu escape czyli wydostań się z pokoju.
szto skomentowała
Treść komentarza: dobra, przeszłam , to działanie to sie zmienia, za każdym razem inne, ale jak patrzycie przez gacie na rzeźbie, będzie sie wam zmieniać podświetlenie cyferek, : moje to: 49+18x886+69x53, podświetliło sie 8x czyli moje działanie to:49+1886+69x53 = 5592, wpisujecie to w tym czarnym zamku, otwiera wam sie dziura, pieścicie rzeźbę, bierzecie płyn wkładacie kondom z płynem w dziurę, a w niego kamiennego penisa otwieracie, ale ludzik nie chce wyjść wiec obwiązujecie jego krocze liną i możecie iść
szto zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Mistrzowskie połączenie gry logicznej z lekką nutą zręcznościowej. Kombinuj i przenoś się w czasie tak, aby przejść do następnego poziomu.
Sterowanie:
W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się
Spacja - uruchmomienie chronotronu (po podejściu do niego)
R - cofnięcie się w czasie
T - restart
J - wybór lewelu
Polecamy: