reklama
Login: | tazz00 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 03.09.2009r. |
Ost. logowanie: | 30.03.2010, 04:46 |
Punkty: | 95 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | znam kod do dzwi 0478 i trafilem na nastepny kod do szafki i zastanawiam sie gdzie go szukac ogolem dam 2 bo muzyka mnie dobija |
Treść komentarza: | znalazlem 3 liczby tylko nie wiem jak z kolejnoscia ich mamy do dyspozycji 0 czyli ta zolta karteczka przy mapie jest napisane w 2 pomieszczeniu po lewej jak mruga swiatlo pojawia sie liczba 4 w ostanim pomieszczeniu po prawej jak zrzucamy trzecia tabliczke jest tam wyryte 8 a tu sie zatrzymalem nie moge znalesc ostatniej liczby po lewej w pokoju |
Treść komentarza: | dobra gierka ale muza mnie rozbraja calkowicie oczywiscie zapalilem zapalke i koniec krotkie trosku |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wcielamy sie w rolę barmana i przygotowujemy drinki :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wkręcająca zabawa skierowana do miłośników łamania szarych komórek. Umieść elementy tak, by uaktywnić (rozświetlić) gwiazdozbiór. Osoby, które od myślenia boli głowa lub nie jest to ich mocna strona proszone są o powstrzymanie się od komentarzy. |
Treść komentarza: | ja tez na 2 sie zatrzymalem |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zadaniem gracza w tej karcianej grze jest pozbycie się jak największej ilości kart. Likwidować można karty, które w parach tworzą sumę oczek równą 13. Jedynie karty, które są całkowicie odkryte można łączyć w pary, które tworzą 13. Podobnie ma się sytuacja z kartami znajdującymi się na dole ekranu. Gdy gracz nie ma ruchu, dobiera karty ze stosu znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu. Gra podzielona jest na rundy, z których bez odpowiedniego skupienia i planowania bardzo ciężko wyjść zwycięsko. jak grać, krótka instrukcja: W zabawie chodzi o łączenie ze sobą (za pomocą myszki) dwóch kart. Ich łączna wartość powinna wynosić 13, czyli przykładowo może to być ósemka oraz piątka. Ważność waleta określona została na poziomie 11 punktów, a damy na 12. Król sam w sobie wart jest 13, z kolei as to jedynie jeden punkcik. We właściwym zestawianiu pomóc może wydzielone miejsce w lewym, dolnym rogu, gdzie wybrana karta pozostaje zawsze pod ręką. Duże znaczenie ma przycisk undo, wycofujący ostatni manewr. Dzięki niemu można przykładowo kliknąć zakryte karty i jeśli okażą się nieprzydatne, ponownie je schować. Talii nie można przetasowywać. |
Treść komentarza: | narazie to nie moge pierwszej planszy przejsc nie jest zla ta gierka |
Treść komentarza: | dziwne ja tez mam 52200 punktow a czas 30:10 calkiem niezla ta gierka |
Treść komentarza: | narescie ukonczylem ta gre |