reklama
Login: | tloczek1997 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.04.2009r. |
Ost. logowanie: | 10.04.2009, 10:41 |
Punkty: | 101 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | 2/5 nudne nie ma sensu |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wyładuj złość na kolesiu. Sterowanie: Z;X;C oraz B;N;M |
Treść komentarza: | dam 3/5 na zachete |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Treść komentarza: | 5/5 super gierka znam kod |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Śmieszna gierka, w której po ustaleniu wysokości oraz siły staramy się wystrzelić faceta jak najdalej. |
Treść komentarza: | dam 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wystrzel indyka jak najdalej! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | moj wynik to 45802 5/5 do ulu nie |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Szalona gierka w której rycerz obija swojego giermka i stara się, żeby ten przeleciał jak najdłuższy dystans. Sterowanie za pomocą myszki. Prosimy podawać wyniki w komentarzach. |