reklama
Login: | truskawa13 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 17.01.2008, 15:34 |
Punkty: | 856 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis | Co się gapisz?;) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga część miodnej gry Bubbles, w której staramy się złapać jak najwięcej bąbelków i unikać kolczatek. Druga część oferuje nam szeroką paletę bonusów i świetną grywalność. Muzyka dodatkowo dodaje smaczku i klimatu w grze. |
Treść komentarza: | 42 sekundy. Łatwe i nudne. Daje 3. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zdazyło Ci sie pewnie, że z niewiadomych powodów nie było tuszu czy papieru w drukarce. Masz możliwość się odegrać. Twoim zadaniem jest zdemolowanie drukarki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sympatyczna, a zarazem dość trudna gierka. Wcielamy się w robaka (tj. w szereg kulek przypominających go) i przeciskamy się przez kolejne tunele. Sterujemy za pomocą myszki. Aby skierować robala w górę, trzymamy LPM, natomiast żeby opadł, wystarczy puścić LPM. Kontakt z podłożem równoznaczy jest z rozpoczynaniem poziomu od nowa. |
Treść komentarza: | Gra fajna, daję 5. A do giercowniaka: To co że była? Dlatego, ze była to musisz wstawiać 1 i zmniejszać średnią ocen gry? Boże, jakie dzieci tutaj są.. o_O |
Treść komentarza: | Fajna gra, trudna. Dziwne? Dzikie? Chyba nie umiecie geać, skoro tak piszecie! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Umieśc określona liczbę kwadratów w oznaczonych polach! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Biedne malutkie zwierzątko szuka wyjscia, pomóż mu je znaleźć. Steujemy za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wybierz drużynę i jej kolor, a następnie wykonuj odpowiednie ruchy, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Z, X, C, V, B = ruchy A, S, D = ruchy specjalne (podczas skoku) |