reklama
Login: | tysiaczek |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 11.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 01.03.2013, 18:58 |
Punkty: | 875 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis | Miła,szalona zwariowana nastolatka która ma wiele szalonych pomysłow w głowie :D |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Jest to druga częsc znanej gry Magic Bounce Ball, lepsza grafika nowe możliwości, zasady gry są takie same czyli Arkanoid w podrasowanym wydaniu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna gra szkoląca szybkie pisanie na klawiaturze! Wciel się w czarnoksiężnika i wyrusz naprzeciw krwiożerczym orkom. Na orki należy rzucać zaklęcia. W tym celu wklikujemy imiona atakujących nas potworów |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz jedną z gwiazd i podrzucaj ją tak, by dokonać jak największych zniszczeń i zdobyć jak najwięcej punktów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu point and click. Twoim zadaniem jest kombinować tak ze znalezionymi przedmiotami, by za pomocą psikusów zrobiło się zabawnie w szkolnej bibliotece. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Symulator farmy, hodujemy różne zwierzaki na farmie od kaczek, następnie hodujemy baranki, psy… na krówkach kończąc. Na początku dbamy o kaczki dajemy im do jedzenia trawę, aby rosły i rewanżowały się nam jajkami. Jak będziemy mieć odpowiednią ilość jaj to je sprzedajemy i inwestujemy w nowe zwierzaki. Zadbaj o swoja farmę i uzyskaj jak największe zyski. Farm Frenzy to bardzo kolorowa i przyjemna gra, łącząca w sobie elementy ekonomiczne, zręcznościowe, a nawet strategiczne. Wcielamy się tu w rolnika, który musi wykonać odpowiednie zadanie, polegające najczęściej na wyprodukowaniu odpowiedniej ilości danych towarów, czy zgromadzeniu danej sumy pieniędzy. Środkami do tych celów jest hodowla zwierząt takich jak kury, krowy czy świnie. Oprócz podstawowych produktów (jak jajka, czy mięso) możemy na swojej fermie produkować przetwory tychże, które dają nam automatycznie większy zysk (można je drożej sprzedać) dla nich trzeba jednak zbudować odpowiednie "fabryki", które także kosztują odpowiednio wysokie kwoty. Na początku trzeba więc obmyślić plan działania i zbilansować wydatki tak, by postawione zadanie wykonać w jak najkrótszym czasie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wyrusz na wyprawę ratunkową po swoich przyjaciół z plemienia, którzy nie powrócili z poprzedniej wyprawy. Twoim zadaniem jest tak ciąć góry lodowe lub lodowce, by umieścić swoich zmarźniętych oraz zamarźniętych współplemieńców w długiej łodzi. Sterowanie za pomocą myszki. def. Wikingowie to skandynawscy wojownicy, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym lub osadniczym. Druga część kultowej gry Ice Breaker znajduje się tutaj: Ice Breaker The Red Clan |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Świetnie wykonana gra logiczno-zręcznościowa, w której musimy uwolnić zielonego ludzika, uwięzionego w bańce. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Świetna gra strategiczna. Rozwija swoją osadę tak, aby pokonać wroga nim będzie za późno. Złoto inwestuj w rozbudowę miasta oraz unowocześnianie wojska. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Grow. Naszym zadaniem jest umieszczenie elementów na planszy w prawidłowej kolejności aby uzyskać odpowiedni efekt. Inne gry Typu Grow znajdują się tutaj: GROW |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |