reklama
Login: | valdemar |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 30.04.2008r. |
Ost. logowanie: | 28.02.2015, 12:51 |
Punkty: | 2 323 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Trzecia już część kultowej bijatyki, w której sterujemy bohaterem wyszkolonym w sztukach walki, który nie gardzi również bronią palną. Przed nami wielu przeciwników do pokonania i wiele etapów do przebycia. W grze możemy wybrać jeden z dwóch trybów. Arcade - prosty, polegający na ciągłym parciu przed siebie i jak najdłuższym utrzymaniu się przy życiu. Oraz drugi, w którym pokonujemy kolejne etapy, a w zamian odblokowujemy nowy ekwipunek i uzbrojenie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - cios podstawowy S - strzał D - przy pełnym wskaźniku Rage -specjal Q/E - zmiana broni Strzałka w prawo 2x - przewrót |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Trening rowerowy na oblodzonym torze. Dobra zaprawa zanim nadejdzie prawdziwa zima i wyjedziesz na ulicę. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przejazd motorem krosowym w którym ostro nalezy balansowac ciałem |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wspaniale wykonany i zanimowany baseball. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Doskonały motokrosowy trial dla wymagających giercowników. Uwaga: gra jest bardzo trudna! Przejście pierwszego lewelu sprawia już ogromną satysfakcję. Sterowanie: Strzałki - prędkość oraz balansowanie (rozkładanie ciężaru) ciałem. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jeździmy na desce i oto cała magia tej gry. Sterujemy strzałkami. Miłej zabawy! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Tworzymy swojego własnego wojownika. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wciel się w Optimusa Prime'a zbieraj kule, power up'y i zniszcz Decepticony! Sterowanie: Lewa i Prawa Strzałka - poruszanie się Górna Srzałka - skok oraz transformacja w robota Dolna Strzałka - przemiana w samochód/robota Z - strzał |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Jesteś Mr. Whiskers'em i idziesz przez dżungle zbierając owoce i magiczne jajeczka - uważaj na owady! |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra logiczna skierowana do rasowych giercowników. Za pomocą strzałek pokieruj obie owce tak, aby jedna z nich dotarła do miejsca oznaczonego kółkiem nie dotykając po drodze zagrody pod wysokim napięciem. |