reklama
Login: | willma |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 10.01.2008r. |
Ost. logowanie: | 05.06.2008, 11:08 |
Punkty: | 1 334 |
Wiek | 51 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W czasie podróży do Mordoru Frodo, Golum oraz Sam Orodruin wpadają w niebezpieczne, rzeczne zawirowania. Twoim zadaniem jest tak sterować łodzią )za pomoca strzałek), by ich z tej niebezpieznej sytuacji wyprowadzić cało. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Gra typu click & point. Epicka przygoda Lenniego i Donga. Ocal ludzką rasę przed złymi Sługusami. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Oryginalna przygodówka typu point & click o bardzo ciekawej tematyce. Budzimy się po ostro zakrapianej imprezie, po czym nagle przypominamy sobie, że czeka nas mnóstwo zajęć, a i porządki przydałoby się zrobić... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Walcz aż dojdziesz do celu. Sterownie: Strzałki - poruszanie się D - atak S - skok Szczegółowe sterowanie znajdziesz w zakładce Instructions w grze. Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Millie Megavolte 1, 2 oraz 3 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo dobra gra typu escape the room, produkcji japońskiej. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Trzecia część przygód Ghost Motel przyniesie wiele interesujących zwrotów akcji. Po raz pierwszy wybierzemy się z naszą przyjaciółką, Tabithą, do miasta duchów w celu znalezienia - jak się później okażę - dość nietypowej pracy (np. pogromca demonów). Dowiemy się również interesujących rzeczy o zdolnościach duchów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra escape, w której naszym zadaniem jest wydostać się z bardzo nowoczesnego pokoju przy pomocy znalezionych przedmiotów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna gra escape, w której musimy wydostać się z muzycznego pokoju. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | 5-ta część gry, w której musimy wydostać się z pokoju znajdując wszystkie ukryte klucze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Najnowsze przygody sympatycznego żelka. Posiada ona właściwość przyczepiania się do wystających elementów otoczenia. Wykorzystując to, musimy przeskoczyć między wszystkimi białymi zaczepami, by przejść do następnego poziomu. |