reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: wojmic

Login: wojmic
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 29.03.2018r.
Ost. logowanie: 29.10.2018, 21:21
Punkty: 7 057
Wiek
Status offline
Opis

sobota, 28.04.2018r.

wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Fenomenalna gra o piłce nożnej, w której możesz przeżyć chwile z życia napastnika. Biegnąc do bramki przeciwnika napotkasz na opór ze strony rywali, którzy nie mogą dopuścić do strzelenia przez ciebie gola. Dzięki swoim zdolnościom w posługiwaniu się piłką, zdołasz ich wyminąć.
wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Weź udział w turnieju tenisa stołowego i i pokaż na co Cię stać.
Sterowanie za pomocą myszki.
wojmic zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Aby grać potrzebujesz kamerki internetowej.
Gra polega na obronieniu jak największej ilości rzutów karnych.
wojmic zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Zagraj mecz w ruggby i wygraj.
wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Zbieraj gwiazdki i wal szalone triki.
wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Sprawdź jak radzisz sobie w bilarda!
Sterowanie za pomoca myszki.
Aby uderzyć kliknij na napis Strike u góry ekranu.

piątek, 27.04.2018r.

wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wcielasz się w rolę młodego zawodnika grającego w rozgrywkach juniorów w siatkonogę. Gra jest dość nietypowa ponieważ łączy ze sobą elementy piłki nożnej i tenisa. Wygrywaj wszystkie pojedynki oraz rozwijaj karierę swojego zawodnika, a za zebrane fundusze rozwijaj jego statystyki i kupuj lepszy strój.

Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - wykopanie piłki
wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Strzel jak w najwięcej bramek.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - strzał
wojmic zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wyrzuć piłkę z autu tak, aby zawodnik z Twojej drużyny strzelił jak najwięcej goli.
Sterowanie za pomocą myszki.
wojmic zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca.

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.
Gracze online (1):
Polecamy: