reklama
Login: | wojtekgg |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 22.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 01.09.2013, 17:00 |
Punkty: | 500 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | nie mogę przejść 15 levelu |
Treść komentarza: | jak przejść 2 plansze |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Naprawdę myślisz, że jesteś dobry w gry zręcznościowe? Sprawdz to! Należy dotrzeć królikiem do mety. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Poruszaj się głowami tak, by zebrać wszystkie kapsułki i dotrzeć do wyjścia. Sterowanie: Strzałki lub W;S;A;D |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przemierzaj labirynty kosmonautą. Omijaj wszelkie przeszkody, zbieraj bonusy punktowe i dojdź do wyjścia. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - skok |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gierka w oldskulowym stylu. Lewym przyciskiem myszki steruj helikopterem tak, aby pokonał jak najlepszy dystans. Uwaga na wystające znienacka ściany i różnorakie przeszkody. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Obecnie trwają liczne badania nad nanomedycyną, a dokładniej nad nanosondami - nanosensorami - i nanomaszynami (nano(ro)botami), które miałyby badać ciało astronauty i już w zarodku eliminować pojawiające się zagrożenia zdrowia. Przenieś się w przyszłość! Wcielasz się w takiego właśnie nanobota i sądujesz ciało eliminując atakujące je wirusy! Musisz umieszczać anty ciała tak, by conajmniej 3 jednego rodzaju stykały się ze sobą. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Zostałeś wyznaczony do tej pracy przez FBI. Prezydent został porwany, ty jako agent musisz go uwolnic. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Twoja szkoła została zaatakowana przez krwiożerczych kosmitów. Zrób z nimi porządek, uwolnij kolegów, znajduj klucze i postaraj wydostać się ze szkoły. Pamiętaj, że z bestiami nie ma żartów więc poruszaj się ostrożnie. Sterowanie: Myszka - poruszanie się oraz celownik Spacja - strzał |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dziesiątki, setki, tysiące wrogów - co to dla Ciebie. Sterowanie: W' S' A' D - poruszanie się Myszka - celowanie oraz strzał 1,2,3,4,5,6 lub rolka myszy - wybór broni |