reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: wolfgirl

Login: wolfgirl
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 29.04.2007r.
Ost. logowanie: 06.12.2008, 19:48
Punkty: 1 112
Wiek 31
Status offline
Opis

wtorek, 05.08.2008r.

wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: z pamiętnika: "zastanawiam się jak długo jeszcze wytrzyma, prawie chciałbym jego śmierci, żebyśmy mogli pozbyć się tego bolesnego oczekiwania" ~ i tu mamy motyw ~ "chciałbym żeby już było po wszystkim" czyli? trochę precyzyjniej się nie da? "wczoraj zrobiłem coś strasznego"- data niby dzisiejsza 20 październik, ojciec Asi zginął 19 i to mi w sumie przeczy, że to pamiętnik ojca Aśki kolejna sprawa - STERYDY - co robią w szafce w łazience i to z monetą chorego? Czyżby ktoś zabił chorego podając mu sterydy? I co miało znaczyć to, że jej ojciec (pierwsza część gdy był martwy i w pokoju była Asia), poszedł za białym królikiem (i my też mamy) jak poszedł za białym królikiem (albo kiedy?) no i jeszcze jedno, królowa prosi o zamianę miejsc, bo zobaczyła co jest za kotarą (chyba pamiętnik) i chce ocalić życie ("a może i zyskać tron męża") przed czym/kim? Aha i ten podpis: M czyżby Maura?
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: sathreneris ja myślę, że ten morderca to nie David Green (chociaż wszystko wskazuje na niego), ojciec Asi próbował ją udusić, ale chyba też nie o to chodzi 1.Postacie: Król - ojciec, królowa - matka Maura, pies - Ciapek, błazen - marek (czy jakoś tak) zmyślony przyjaciel, obżartuch - kolega z dzieciństwa, chory - brat Asi ~ kim jest chłop, sługa i pokojówka? Dlaczego sługa i pokojówka "omal wczoraj nie zginęli i pewnie zginęliby teraz?" Więc czemu nie zginęli teraz? Na obrazku Asi jako zabójca jest główny bohater, bo to jego widziała zabijającego jej ojca, ale myślę, że zabójca to ten, który zabił jej brata... 2. Co jest za kotarą lub kto? Jest pamiętnik i David Green (zabójca?) Pamiętnik należy do ojca Asi, tak myślę.
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: cieszę się, że mogłam pomóc (wilczyczko?! xDxD)

poniedziałek, 04.08.2008r.

wolfgirl zagłosowała
Miniaturka gry: Mental Mental
(199)
Ocena
(5)
Opis gry: Masz możliwość wcielenia się w postaci trzech przyjaciół, którzy chcą uciec ze szpitala dla obłakanych. Twoim zadniem jest im w tym pomóc pamiętająć, ze najważniejsz jest ścisła współpraca.
Sterowanie:
Sterowanie:
Myszką wybieramy postać, którą chcemy aktualnie sterować.
W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się
X;C lub 1;2 - zoom
Spacja lub 0 - klawisz akcji
wolfgirl skomentowała
Miniaturka gry: Mental Mental
(199)
Treść komentarza: super gierka 5
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: 37. Kwasem z akumulatora rozpuszczamy cementową kulę - mamy ostatni kawałek serca. Układamy serce w salonie w tym specjalnym pudełku, które leży na stoliku, mamy biały klucz 38. idziemy do pokoju, gdzie jest Asia. 39. zabijamy ojca Asi, mamy klucz od frontowych drzwi, wychodzimy i...
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: 27. szpikulec do lodów wkładamy w łapkę królika (posąg) i wracamy do kuchni a tu żabka ożywa zabieramy ją i idziemy do kuchni 28. wracamy do ogrodu: psinka nawaliła pod studnią 29. grzebiemy się w jej... odchodach. 30. mamy brudny klucz, którym otwieramy jadalnie (drzwi w salonie), ale zanim to zrobimy idziemy do pokoju z biblioteczką i bierzemy z szafki mały kluczyk 31. w jadalni znajdujemy słoik i otwieramy małym kluczykiem szafką przykrytą serwetą - mamy trzecią monetę. 32. w kuchni łapiemy słoikiem muchy, które wpuszczamy do dziurki w ogrodzie (tej w ścianie) i wpuszczamy żabę, mamy kawałek serca 33. Idziemy do studni, wrzucamy 3 monety i jesteśmy bogaci^^ i mamy "cosik" czyli kawałek serca 34. to teraz do pokoju z biblioteczką - dzwonimy do banku (numer w gazecie czyli 555 2265) 35. idziemy do salonu, pod drzwiami frontowymi jest koperta - mamy kartę kredytową 36. otwieramy nią drzwi bez klamki, które są w kuchni. CDN
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: 21. jesteśmy w sypialni podchodzimy do biurka i małą monetę kładziemy na małej studni znajdującej sie na kartce papieru przenosimy się do ogródka zbieramy wszystko co możemy: martwą żabę, drewno zaglądamy do pieska 22. żabę kładziemy na pomniku królika z kuchni z półki wyciągamy rondel i łyżkę 23. idziemy do łazienki odkręcamy kran w umywalce, nalewamy wody do rondla klikamy na kibelek parę razy koleś postanawia usiąść zrobić swoje (i mamy bonus gazetę) idziemy do saloniku bierzemy kolec do lodu butelkę czystej żołądkowej gorzkiej wódeczki, grzebiemy łyżką w lewej donicy znajdujemy monetę 24. idziemy do kuchni z lodówki bierzemy mięso kapustę ze stołu kładziemy rondel na piec 25. drewno wrzucamy w piec potem polewamy wódeczką, podpalamy i gotujemy kapustę 26. wyciągamy ją z rondla dajemy pieskowi a potem dodajemy jeszcze mięsko CDN
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: 14. dodajemy wodę do naszego kleju i nabieramy go do butelki po glicerynie. 15. znowu idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami. 16. smarujemy klejem pręt, doczepiamy deskę i drzwi zostają zniszczone 17. wchodzimy do pokoju najpierw zaczepia nas aska wychodzimy i znowu wchodzimy 18. zabieramy kryształ na nim jest szyfr do zamka znajdującego sie w nowym pomieszczeniu wracamy z kryształem do lustra stawiamy go przed szkłem pow. i na ścianie odczytujemy kod zawsze jest inny nie ma tam cyfr wypisanych wpadnijcie na to sami jak dojść do tego kodu (ew. macie kilka stron wcześniej instrukcję mojego autorstwa), 19. wracamy do nowego pokoju wpisujemy szyfr na drzwiach i wchodzimy do białego pomieszczenia wychodzimy z niego i znowu wchodzimy ale teraz jest ono puste 20. wchodzimy po drabinkach do góry jesteśmy w czerwonym pokoju zamykamy klapę od piwnicy i klikamy na białą kartkę bierzemy klucz otwieramy drzwi CDN
wolfgirl skomentowała
Treść komentarza: 7. przestawiamy lustro, tak, żeby stało naprzeciw tego podłużnego stołu (klikacie lustrem na mały stolik) 8. patrzymy w lustro, facet widzi pręt, klikamy na blat ~ mamy pręt 9. jak się przyjrzeć to w ścianie między stolikami, mamy taki kwadracik w innym kolorze, klikamy na niego nożem, mamy magnes 9. teraz znowu przestawiamy lustro tak jak było (sory, że komplikuje ) 10. stawiamy na małym stoliku, na który lustro odbija promienie, szkło powiększające. 11. idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami - wsadzamy pręt w młyn, działamy magnesem na tą blaszkę obok młyna, mamy tą "pokrywkę" czy jakoś tak to szło i klikamy w dziurę bo facet widzi dźwignię. 12. znowu idziemy do pierwsz. pokoju - kładziemy na palniku Bunsena tą "pokrywkę" wylewamy na nią wino, glicerynę i dodajemy żelki 13. idziemy do pokoju obok (tego, z którego mamy białe wino), studzienka wypełniła się wodą, bierzemy deskę i nabieramy wodę do butelki po glicerynie CDN
Gracze online (2):
Polecamy: