reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: youjin

Login: youjin
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 27.05.2007r.
Ost. logowanie: 23.06.2007, 17:25
Punkty: 164
Wiek 33
Status offline
Opis

sobota, 23.06.2007r.

youjin skomentowała
Treść komentarza: Wejdźcie na klif w 4 planszy i przejdźcie na 5. Potwora nakierujcie na dym. Do armaty i celujecie w niego. Tym razem nie przeżyje.
youjin skomentowała
Treść komentarza: Teraz musicie tak nakierować potwora, aby wpadł w wasze rozwalone pułapki armatą. Będziecie potrzebowali gaśnicy. W drugiej planszy zwabiacie go gaśnicą do miejsca, gdzie stał radar. To unieruchomi go na moment. Biegiem do armaty i ognia. To potwora nie powstrzyma, jeszcze stracicie armatę. Ale spokojnie, idziemy dalej. Na 4 planszy, znowu wdrapcie się na radar i wejdźcie na klif. Czekacie na potwora i znowu naprowadzacie go na radar. Do armaty i celujecie w niego.
youjin skomentowała
Treść komentarza: wchodzicie do armat, i rozwalacie nimi radary w 2 i 4 planszy. Powinniście rozpoznać je bez trudu. Kursorem ustawiacie dział i strzelacie spacją. Teraz idźcie do 4 planszy i wdrapcie się na radar(po wiszącej linie). Przejdźcie do 5 planszy. Przyczepcie hak do drzewa i włączcie pilot. Zostaną strącone skały do wody. Teraz na rurę (jest przy brzegu) i wskoczcie do wody. Wejdźcie do armaty i wcelujcie w tą rurę. Wyjdźcie z niej. Uważajcie na dym
youjin skomentowała
Treść komentarza: Czwarta mina, jest przeznaczona na radar w 3 planszy. Wejdźcie tam, gdzie utorowaliście sobie drogę maczetą. Teraz przejdźcie na prawo i skoczcie na drzewo. Musicie tak skakać, aby wylądować na radarze. Na nim umieśćcie ostatnią minę(zależy w jakiej kolejności to robicie, to nie ma żadnego znaczenia). Steppen sam zeskoczy do wody. Jeśli załatwiliście też już armatę na 5 planszy, to teraz co dalej należy zrobić. Tu kolejność też nie jest wskazana.
youjin skomentowała
Treść komentarza: Wracamy na pierwszą planszę. Na drugiej, przy radarze, jest widoczny drut. Przerzuci was, na pierwszą platformę. Od razu umieście na armacie( jeśli jeszcze jesteście na drugiej planszy) minę. Teraz na pierwszą planszę. Wjedźcie windą do góry i przetnijcie krzaki przy ścianie maczetą. Wejdźcie do środka i zejdźcie na dół. Weźcie butlę tlenową. Możecie pilotem uruchomić dźwig. I przypominam o minie. Do armaty nie dostaniecie się, więc wracajcie na górę.
youjin zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Akcja na dzikiej wyspie, wykonanie zadania utrudnia niebezpieczny potwór. Musisz go unikać.
youjin skomentowała
Treść komentarza: Idźcie na 3 planszę. Na razie nic nie robicie tutaj, więc do wody i płyńcie na dół do 4 planszy. Wejdźcie na platformę i weźcie maczetę. Zejdźcie z powrotem do wody i umieście minę na armacie(oczywiście, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście). Wracajcie na 3 planszę. Maczetą odetnijcie rośliny, są widoczne na górnej planszy, na plaży. Na razie jeszcze nie wchodźcie na górę.
youjin skomentowała
Treść komentarza: Ustawcie lornetkę. Teraz kursorem przesuwajcie celownik. Jak będzie mina, to dostaniecie komunikat. Pamiętajcie jednak, że za każdym razem, jak zaczynacie nową grę, miny zmieniają swoje położenie. Od razu mówię, że nie ma jej w 3 planszy. Są w planszy 1,2,4 i 5. Jak je znajdziecie to podejdźcie do armat(plansza 2,4 i 5-jak je będziecie odwiedzać) i je umieście. Czwarta mina będzie na co innego będzie.
youjin skomentowała
Treść komentarza: szybko przez most. Weźcie pilota ze stołu. Włączcie(nie musicie teraz, ale później trzeba to zrobić). Zjedźcie windą na dół i idźcie w prawo na następną planszę. Podejdźcie tak aby potwór zwalił wieżę naprzeciwko(odsuńcie się przedtem). Macie przejście. W krzakach jest lina do następnej platformy. Przy platformej po samej prawej strony w krzakach, jest lorneta. Ona wam pomoże zindentyfikować miny.
youjin skomentowała
Treść komentarza: tekścik fajny dam 5
Polecamy: