reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: zdeco

Login: zdeco
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 23.08.2007r.
Ost. logowanie: 12.08.2012, 15:45
Punkty: 721
Wiek 32
Status offline
Opis

niedziela, 13.11.2011r.

zdeco dodał
Opis gry: Kolejna odsłona gry w kule (boule).
Sterowanie za pomocą myszki.

czwartek, 10.11.2011r.

zdeco dodał
Opis gry: Prosta gra w kulki (boule). Jesteś jednym z dwóch człeków, którzy rywalizują sobą, w tą jakże prostą gierkę. Produkcja posiada humorystyczne akcenty.

niedziela, 16.10.2011r.

zdeco dodał
Opis gry: Ciekawa gra w boule.
Instrukcja:
Rozgrywka odbywa się na pozbawionym trawy placu, np. na utwardzonym piasku, o wystarczających wymiarach (które dla gry turniejowej wynoszą min. 15×4 m) i polega na rzucaniu z wytyczonego okręgu, stalowymi kulami ("bulami"; franc. "boule" - kula) w kierunku małej drewnianej kulki nazywanej po francusku „cochonet”, co znaczy "prosiaczek" (w Polsce używa się nazwy „świnka”).

Zasady gry w boule:
1. Przeciwko sobie grają dwie drużyny. Składać się mogą z dwóch (dublette) lub trzech graczy (triplette), mogą również współzawodniczyć dwie osoby (tte-a-tte). W drużynach jedno- oraz dwuosobowych każdy gracz ma trzy kule, a w drużynach trzyosobowych - dwie kule.

2. Drużynę rozpoczynającą rozgrywkę wybiera się poprzez rzut monetą. Jeden z graczy zwycięskiej drużyny wybiera miejsce rzutów i rysuje na ziemi okrąg o średnicy 35-50 centymetrów.

3. Pierwszy gracz, stojąc obiema nogami w narysowanym okręgu, rzuca "świnkę", czyli małą drewnianą kulkę, na odległość od 6 do 10 metrów. W czasie rzutu obie stopy rzucającego muszą dotykać ziemi tak długo, aż rzucona kula spadnie na ziemię.

4. Grę rozpoczyna zawodnik z drużyny, która rzuciła "świnkę", próbując umieścić swoją kulę jak najbliżej "świnki".

5. Następnie jeden z graczy drużyny przeciwnej rozgrywa swoją kulę, mając do wyboru trzy możliwości: celuje jak najbliżej "świnki" (dotacza); celuje w kulę przeciwnika, próbując ją wybić (odsunąć od "świnki"); stara się przesunąć "świnkę" tak, by oddalić ją od kuli przeciwnika.

6. Jeśli po rzucie jego kula znajduje się najbliżej "świnki", to następny rzut należy do drużyny przeciwnej. Jeśli natomiast zawodnikowi nie udało się umieścić kuli najbliżej "świnki", to jego drużyna gra do momentu, kiedy jej kula znajdzie się najbliżej "świnki" lub do wyczerpania wszystkich swoich kul.

7. Jeżeli jedna drużyna nie ma już kul, to druga drużyna rozgrywa wszystkie kule, które jej pozostały
w grze.

8. Po wyrzuceniu wszystkich kul obu drużyn następuje koniec pierwszej rozgrywki. Punkty zdobywa tylko jedna drużyna, w zależności od tego, ile kul ma bliżej "świnki" od kul przeciwnika, a więc możliwe jest zdobycie od 1 do 6 punktów. Koniec partii następuje wtedy, gdy którakolwiek z drużyn zdobędzie 13 punktów.

piątek, 07.01.2011r.

zdeco skomentował
Treść komentarza: od dzis do 1 pazdziernika odbendzie sie protest przeciwko giercowni chcemy miec wiencej rzeczy w menu kto chce dolonczyc sie do mnie niech bendzie mial taki sam opis jak i ja
zdeco skomentował
Treść komentarza: od dzis do 1 pazdziernika odbendzie sie protest przeciwko giercowni chcemy miec wiencej rzeczy w menu kto chce dolonczyc sie do mnie niech bendzie mial taki sam opis jak i ja
zdeco skomentował
Treść komentarza: od dzis do 1 pazdziernika odbendzie sie protest przeciwko giercowni chcemy miec wiencej rzeczy w menu kto chce dolonczyc sie do mnie niech bendzie mial taki sam opis jak i ja

sobota, 27.10.2007r.

zdeco zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Strzelaj do pojawiających się celów. Trafienie w specjalne miejsce daje więcej punktów, Nie wolno trafiac w zwierzątka z białą flagą.

środa, 24.10.2007r.

zdeco dodał
Opis gry: Strzelaj do pojawiających się celów. Trafienie w specjalne miejsce daje więcej punktów, Nie wolno trafiac w zwierzątka z białą flagą.

piątek, 19.10.2007r.

zdeco zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Uderz piłką w swojego przeciwnika!
Sterowanie:
Gracz 1 - Z
Gracz 2 - M

środa, 17.10.2007r.

zdeco zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Czy zdołasz nazwać wszystkie Pokemony, zanim upłynie czas?
Gracze online (3):
Polecamy: