reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: zeus103

Login: zeus103
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 22.04.2011r.
Ost. logowanie: 24.04.2011, 13:52
Punkty: 95
Wiek 29
Status offline
Opis

piątek, 22.04.2011r.

zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Pomóż psiakowi schować kostki do przygotowanych wcześniej dołków.
Sterowanie za pomocą strzałek.
zeus103 zagłosował
Miniaturka gry: Shift Shift
(902)
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Doskonałe, nowatorskie, uzależniające połączenie gry logicznej z platformową. Twoim zadaniem jest tak kombinować poruszając się pomiędzy światem światła i mroku, by dotrzeć do wyjścia.
zeus103 zagłosował
Miniaturka gry: Shift 2 Shift 2
(434)
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Dalszy ciąg doskonałej, nowatorskiej, uzależniającej gry mającej cechy logicznej z platformową. Twoim zadaniem jest tak kombinować poruszając się pomiędzy światem światła i mroku, by dotrzeć do wyjścia.
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wszystkim użytkownikom oraz ich najbliższym życzymy spokojnych, udanych, a przede wszystkim Wesołych Świąt Wielkiej Nocy. Smacznego jajka, szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa oraz samych słonecznych i cudownych dni!

Administracja Serwisu Giercownia.pl
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta i zepsuć mu wakacje.
Klikaj na różne przedmioty i zobacz co się stanie.
Sterowanie myszką.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.

Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wcielasz się w rolę pracownika, który lubi grać na komputerze w biathlon. Jednak uważaj na szefa, który jeśli Cię zobaczy będzie zły!
Sterowanie:
Spacja - klawisz akcji
Strzałki w górę i w dół - przełączasz okna w komputerze.
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zaopiekuj się beretem, zostań członkiem Radia Maryja
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Pedro nie lubi much - pomóż mu zlikwidować denerwujące owady.
Sterowanie za pomocą strzałek.
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: We flashu też można stworzyć prostą, ale fajną i grywalną gierkę RPG. Grafika może jest uproszczona, ale pozostałe rozwiązania wcale nie - jest rozwój postaci, jest sporo przedmiotów, są misje, potwory i trzy postacie do wyboru (wojownik, mag, łucznik).

Sterowanie:

Strzałki: Poruszanie się
LPM: Atak
1-6: Wybór skilla/czaru
zeus103 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Spectromancer
1. Opis gry

To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka).
Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama.

2. Przebieg gry i mechanika

Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii.
Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia.
Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana.
Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika .
Po tych fazach następuje tura przeciwnika.

A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów.
B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.)
C - Wyjście do glównego menu
D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender
E - Portert przeciwnika
F - Nasz portret
G - Imię przeciwnika
H - Nasze imię
I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury
J - okienku logu

1 - Ilość pkt życia przeciwnika
2 - Ilość naszych pkt życia
3 - Mana przeciwnika
4 - Nasza mana
5 - Nasze dostępne czary
6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika
7 - Nasze 6 slotów
8,9,10 - charakterystyki kart czarów
8 - koszt czaru
9 - atak kreatury
10 - pkt. życia kreatury

11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku)
12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce

W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny.

3. Podsumowanie

Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer

Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online

Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej?
Polecamy: