reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: zuzax

Login: zuzax
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 21.06.2007r.
Ost. logowanie: 18.11.2010, 14:54
Punkty: 507
Wiek 29
Status offline
Opis Kocham taniec i zwierzęta. Chętnie poznam nowych znajomych. Odpiszę na każdy mail lub wiadomość!!! Piszcie na gg 9695517 albo maila zbrzozowska@gmail.com!!!;*

wtorek, 12.08.2008r.

zuzax zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Zniszcz wszystkie elementy, które Cię atakują!

sobota, 10.05.2008r.

zuzax skomentowała
Miniaturka gry: Bomb it Bomb it
(702)
Treść komentarza: Nie działa mi ta gra! ;' (

czwartek, 20.03.2008r.

zuzax skomentowała
Treść komentarza: extra! po kilkunastu poziomach ma sie jej dosyć ale ogólnie super! 4

niedziela, 06.01.2008r.

zuzax skomentowała
Treść komentarza: 3:21:22 Daje 5

wtorek, 01.01.2008r.

zuzax skomentowała
Treść komentarza: nie jest takie złe, ale trochę trudne... 3
zuzax zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Kumple urządzili Ci przyjęcie urodzinowe lecz jednej osobie to się nie spodobało i postanowił nie dopuścić do niespodzianki. Twoim zadaniem jest rozliczenie się z osobami , które zniszczyły przyjęcie. Nie miej litości - urodziny ma sie raz w roku!
zuzax skomentowała
Treść komentarza: 3891!

sobota, 22.12.2007r.

zuzax skomentowała
Miniaturka gry: Feed Me Feed Me
(288)
Treść komentarza: it's no bad... 4 and to my favourite

niedziela, 16.12.2007r.

zuzax zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Doskonała zabawa dla młodszych giercowników! Tworzymy własnego bałwanka.

piątek, 14.12.2007r.

zuzax zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
Polecamy: